5 Reacties
één jaar geleden
Hey!! Ontzettend herkenbaar. Hier dwingt mijn zoontje het niet af, vraagt hij er zelf niet om. Ik geef nu nog alleen de ochtend (sinds deze week).
Af en toe doet het zeer en soms lijkt het wel alsof hij het zelf ook niet meer zo leuk vindt. Ik vind het wel moeilijk om te stoppen, want eenmaal gestopt is het dan ook echt "over".....
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar rond de 18 maanden ga ik denk ik stoppen (ook wens voor een 2e).
Succes met je beslissing!
één jaar geleden
Bij mij ging 1 keer per dag voeden ook nog heel goed dus dat zou je ook nog kunnen doen als tussenstap. Ik ben er ong 2 maanden geleden mee gestopt omdat ik weer zwanger ben maar anders was ik denk ik nog een poosje
doorgegaan met gewoon één voeding geven. Vond het ook wel lastig om helemaal te stoppen maar dochter leek er eigenlijk geen problemen mee te hebben.
één jaar geleden
Reactie op Lianne N
Hey!! Ontzettend herkenbaar. Hier dwingt mijn zoontje het niet af, vraagt h ...
Ja hier precies t zelfde. Ik heb ook al meermaals besloten om te stoppen, na de vakantie bijv of als die gewend is aan de nieuwe leidster. Maar nee nu toch niet want hij is net verkouden, tandjes etc. Ik vind t echt een lastige beslissing
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Bij mij ging 1 keer per dag voeden ook nog heel goed dus dat zou je ook nog ...
Ja ik denk dat ik sowieso ga terugbouwen naar 1 voeding en kijken hoe dat loopt. Ik dacht zelf de avondvoeding te behouden omdat ik die t prettigste vind en ik t idee heb dat hij uit gewoonte toch wel vaak vroeg wakker wordt voor de borst. T jammere is dat hij ‘s avonds niet zo zeer vraagt en ‘s morgens wel boos wordt als die niet krijgt haha. Tis geen honger want drie slokken zijn eventueel al voldoende 😂.
Mis jij t nu heel erg? Of is t oké voor jou? Misschien ook juist dat je straks aan een nieuw borstvoedingsavontuur gaat beginnen?
Wij weten nog niet of er een tweede komt, dat maakt t afscheid voor mij nog lastiger.
één jaar geleden
Reactie op Limonietje
Ja ik denk dat ik sowieso ga terugbouwen naar 1 voeding en kijken hoe dat l ...
Lastig! Ze wordt hier snachts ook vaak nog wakker ik geef dan een klein flesje volgens mij is dat ook geen honger maar gewoon dat ze dan even wil knuffelen (ik geef dus wel klein flesje zodat iedereen daarna sneller weer kan slapen) daarna slaapt ze dan vaak weer verder (al dan niet bij ons). Ik mis het gevoel niet zozeer maar ik heb soms met mijn verstand wel het gevoel dat ik misschien gewoon nog door had moeten gaan tot er niks meer uitkwam/-komt omdat de voordelen van borstvoeding zo groot zijn. Maar wil ook niet dat ze in de toekomst jaloers wordt dat de baby wel mag drinken en zij niet. En zwanger zijn is al zwaar genoeg dus ergens ook wel prima. Bij de 2e ga ik zeker weer borstvoeding geven in het begin fulltime en op een zeker moment gecombineerd met fles maar ik ga echt mn best doen het weer een poos vol te houden.