9 Reacties

één jaar geleden

Waarom zou je halfvolle melk willen geven?

één jaar geleden

Omdat ik na een jaar fulltime kolven wil gaan afbouwen. En hij wordt volgende week 1 jaar.

één jaar geleden

Ik ben afgelopen week begonnen met het mengen van bv en halfvolle melk. Tot nu toe gaat het prima! Allebei op koelkast temperatuur mengen en dan wat opwarmen. Nu doe ik zo'n 100 ml bv en 30 à 40 ml halfvolle melk. Mijn zoon verdraagt het tot nu toe goed, dus ik wil opwerken naar overdag alleen halfvolle melk en in de avond rond 19.00 uur bv (afgekolfd). Later wellicht ook de avondfles vervangen, maar eerst overdag was mijn plan! Mocht jouw zoon het met mengen ook niet lekker vinden, kan je karnemelk of geitenmelk proberen!

één jaar geleden

Reactie op Wijchen96

Ik ben afgelopen week begonnen met het mengen van bv en halfvolle melk. Tot ...
Bedankt voor je reactie dit geeft mij weer hoop😆. Ik wil ook inderdaad beginnen met het vervangen van zijn middag fles.

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Omdat ik na een jaar fulltime kolven wil gaan afbouwen. En hij wordt volgen ...
Misschien iets anders proberen dan melk? Yoghurt of kefir, kijken of hij dat wel lust?

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Bedankt voor je reactie dit geeft mij weer hoop😆. Ik wil ook inderdaad beg ...
Ik zou het gewoon proberen te gaan mengen, wie weet gaat het zo wel goed!

5 maanden geleden

Hoe is dit gegaan? Ik denk hier nu ook over na!

5 maanden geleden

Melk van je eigen moeder is “niet normale melk” en melk van een andere diersoort is de “normale melk” 🤣🤣🤣

4 maanden geleden

Ik was zwanger en heb dit dan beginnen mengen omdat ik geen melk meer hadt dus dit lukte