17 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een flessenwarmer en warmen het daar continu in op, werkt top!

3 jaar geleden

Bedoel je dan borstvoeding uit de koelkast en wat vind je een grote hoeveelheid? Wij hebben ook een flessenwarmer, nog niet veel gebruikt, vind het erg lang duren, maar we hebben ook niet echt een bekend merk dus misschien werken andere wel sneller

3 jaar geleden

Als we vaak gaan opwarmen halen we waarschijnlijk ook wel een flessenwarmer. Nu breng ik een steelpannet met een bodempje water aan de kook. Zodra het kookt, zet ik het vuur uit en doe de fles er in maar blijf deze ronddraien om te voorkomen dat bepaalde delen te heet worden. Werkt goed en snel

3 jaar geleden

Mag tegenwoordig gewoon in magnetron maar wel op laag wattage en regelmatig schudden.

3 jaar geleden

Wij warmen water op met waterkoker waar je de temperatuur kan instellen en gieten dit dan in een maatbeker waarin we het flesje zetten. Gaat relatief snel. Je kan anders ook water warmen in microgolf als je de waterkoker te traag vindt.

3 jaar geleden

Reactie op Jaroki

Bedoel je dan borstvoeding uit de koelkast en wat vind je een grote hoeveel ...
Ik vind 90ml onder de kraan al lang duren..

3 jaar geleden

Ik zet altijd de kraan heet open. Ondertussen maak ik het flesje. Dan is het water echt heet. Dit doe ik in een beker en daar zet ik het flesje in van 100 ml. Ondertussen even de baby verschonen en het flesje is warm!

3 jaar geleden

Reactie op mavl

Ik vind 90ml onder de kraan al lang duren..
Eens, vooral als je een krijsende baby erbij hebt duurt dat lang... Gelukkig hoef ik nog niet veel te verwarmen, nog maar 1x nodig geweest

3 jaar geleden

Wij hebben een flessenwarmer van de Browns en die gebruiken we elke dag wel een keer. Erg fijn voor in de nacht. Snel eerst flesje in de flessenwarmer dan baby verschonen. En dan kan ik snel het flesje pakken en die geven. Werkt heel fijn.

3 jaar geleden

Als ik al fles geef, pak kokend water in een kommetje en zet de fles daarin. Soms na het verschonen al te warm. Maak tussen de 80 en 100 cc warm

3 jaar geleden

Wij hebben een flessenwarmer van avent. Wij geven 120cc en is binnen een paar minuutjes warm!

3 jaar geleden

Volgens het Voedingscentrum mag het wel inderdaad... Maar ik vind het lastig omdat alle andere sites aangeven dat het beter is van niet, dus ik zou toch voor een flessenwarmer gaan!

3 jaar geleden

Ik kolf al vanaf het begin. We deden eerst 450 watt 1.30 min voor 100 cc maar ik doe nu gewoon een uur van te voren een flesje uit de koeling halen en op kamertemperatuur geven. Laatst was ik iets te laat toen heb ik het flesje tussen m'n borsten gedaan en na een half uur perfect warm 😂

3 jaar geleden

Als ik het vergeten ben uit de koelkast te halen dan gebruik ik de stoomfunctie van mijn flessenwarmer. Dan is het zo warm 😊

3 jaar geleden

Ik warm zo'n 80 ml op in een flessenwarmer. Ik heb die van avent. Flesje erin, even verschonen en flesje is klaar. Hij doet er volgens zeggen 3 minuten over. Dat is niet zo. Maar tijdens verschonen ga ik ook altijd even met haar spelen. Dingetjes kijken, laten zien, met haar praten. Flesje is dan sowieso wel warm :)

3 jaar geleden

In een pannetje warm water (au bain marie). Grote hoeveelheden warm ik niet op, ze krijgt een flesje met max 60cc, dit is de natuurlijke maaginhoud als ze 5 weken oud zijn.