8 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef ook fulltime bv nu 6 weken (gelukkig zover zonder pijn) Ik voed eigenlijk altijd zo. Maar ben idd ook op zoek naar andere houdingen!

3 jaar geleden

Bij mijn eerste ook veel de rugbyhouding gedaan ivm slecht aanhappen. Deze tweede 'gewoon' de Madonna houding. Heel af en toe in bed dat ik hem naast me leg, parallel aan mijn lijf zeg maar.

3 jaar geleden

Reactie op Samstek

Ik geef ook fulltime bv nu 6 weken (gelukkig zover zonder pijn) Ik voed eig ...
Zo ja, voor beide kanten 👍🏻. En soms concorde. Madonna buitenshuis. Toen m’n ene tepel het zwaar had door mega kloof, wisselde ik daar wel elke voeding de houding tussen rugby en doorgeschoven rugby.

3 jaar geleden

De 'al bundy' houding :)

3 jaar geleden

Ik lig altijd want die andere houdingen vind ik ook kut. Je krijgt dan pijn overal omdat je zo verkrampt zit.

3 jaar geleden

Sinds ik bij de lactatiekundige ben geweest gebruik ik voornamelijk de koala houding, geen gedoe met voedingskussens, je zet je kindje op je been en hoppakee, vaak nog een hand vrij om bijv te eten en ook fijn voor in het openbaar! Op internet staan goeie voorbeelden hiervan.

3 jaar geleden

Sinds ik bij de lactatiekundige ben geweest gebruik ik voornamelijk de koal ...
En lukt dat ook met een kindje van 6 weken? Mijn zoontje gaat soms nog alle kanten uit dus ik weet niet of dit zou lukken, maar ik ga het zeker proberen! Bedankt!

3 jaar geleden

Reactie op Bootjee

Ik lig altijd want die andere houdingen vind ik ook kut. Je krijgt dan pijn ...
Dat vind ik ook de gemakkelijkste houding! Maar hoe doe je het dan als je uit huis bent?