11 Reacties
één jaar geleden
Heeeel herkenbaar. Boos om alles. Als hij moe is, als hij moet slapen en wel moe is, als je hem alleen laat spelen, als zijn eten niet snel genoeg gaat, als hij wilt drinken en je dat niet meteen door hebt, als hij naar zojn vader wilt om te knuffelen (mama is stom fase maar oh toch ook niet dus kom hier mama), als iets niet mag of juist als iets even moet.En in zijn driftbuien ook je willen bijten, knijpen of schoppen. Je merkt echt aan hem dat hij zichzelf dwars zit ook. Hopelijk wordt het minder als hij kan praten straks.
Maar soms ben ik het in de avond toch echt even zat🙈 waar is mijn vrolijke goedlachse baby gebleven?😱
één jaar geleden
Hier net zo! Valt mij wel op dat het erger is als mijn zoontje moe is. Vaak begint het rond zijn middageten, dus geef hem dan eten en daarna naar bed. Na z'n slaapje heeft hij het ook nog wel maar lijkt het beter kunnen te filteren als we dan 'nee' of 'niet gillen' zeggen. 😊 hopelijk een fase en door rustig te reageren geef je het goede voorbeeld
MOD
één jaar geleden
Hier nog een boze baby. Hij speelt niet lief in bed als hij wakker wordt, maar gelijk huilen en als het te snel duurt gelijk ook boos en met eten hetzelfde. Gelijk als ik met eten begin jammeren en uiteindelijk boos. Ook als hij iets niet mag gelijk stampen en zn adem inhouden tot hij helemaal rood wordt en hij wilt dan ook echr niets van mij.
één jaar geleden
Is een fase dat is normaal, hier ook zo.
Zus pakt iets af… boos,
Gooit zijn eigen fles weg… boos,
Zegt mama of papa nee mag niet… boos,
Maar bed… boos (eens er in gedaan)
Uit bed… boos
In bad… boos (maar moment er in is leuk)
Uit had… boos,
…. Lijst is eindeloos 🙈😅
één jaar geleden
Haha niet gemeen bedoeld maar het doet me goed om jullie verhalen te lezen was al bang dat die van ons een heel driftig karakter had. Lijkt bij ons ook samen te hangen met vermoeidheid maar dan kan ze echt alles om zich heen wegmaaien/smijten, met name tijdens het eten moeten we dan heel snel schakelen om te voorkomen dat alles onder zit🙈
één jaar geleden
Haha niet gemeen bedoeld maar het doet me goed om jullie verhalen te lezen was al bang dat die van ons een heel driftig karakter had. Lijkt bij ons ook samen te hangen met vermoeidheid maar dan kan ze echt alles om zich heen wegmaaien/smijten, met name tijdens het eten moeten we dan heel snel schakelen om te voorkomen dat alles onder zit🙈