23 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, 100% Pindakaas of notenpasta, ei, zelfgemaakte hummus, avocado, banaan, jam van de kleine keuken (ah), zelfgemaakte chocopasta (op basis van kikkererwten of witte bonen), appelstroop :) Verder wissel ik brood af met speltpap, vaak ontbijten met pap en lunchen met brood. Brood maken we tegenwoordig ook zelf met broodbakmachine en 100% speltmeel + gebrokenlijnzaad. Geef hiervan vaak ook korstjes als tussendoortje

3 jaar geleden

Mangopuree,peerpuree aardbeipuree, pompoen/mango,aardbei/biet,peer/venkel,avocado,banaan,pindakaas,notenpasta, boter, paprikaspread hummus (zelfgemaakt dus zonder zout), hutenkase ik ga vegatarische smeerworst proberen en Philadelphia

3 jaar geleden

Reactie op rianne123456

Mangopuree,peerpuree aardbeipuree, pompoen/mango,aardbei/biet,peer/venkel,a ...
En ei inderdaad

3 jaar geleden

Ik voel me echt een loedermoeder als ik de andere dingen lees 🙈 Pindakaas 100% Appelstroop Jam met minder suiker Laatst had ze smeerkaas met minder zout omdat mijn nichtje dat niet meer wilde en zij had nog wel zin in brood. Oh en ik bak of kook af en toe ei en die eet ze dan bij brood met een beetje boter.

3 jaar geleden

Ik wissel af met 100% pindakaas, appelstroop en hummus

3 jaar geleden

Hier nog niet heel veel afwisseling: - 100% pindakaas - pompoen-mango spread van de kleine keuken - gebakken ei - avocado - roomboter zonder beleg

3 jaar geleden

Appelstroop, zuivelspread light, smeerkaas eru kids, avocado, gekookt of geroerbakt ei, 100% pindakaas, fruit van de ochtend gepureerd,

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Ik voel me echt een loedermoeder als ik de andere dingen lees 🙈 Pindakaa ...
Hier varieer ik tot nu toe ook alleen tussen pindakaas 100%, appelstroop en avocado geprakt. 😅

3 jaar geleden

Hier smeerworst, jam , kaas , worst , gekookt ei.

3 jaar geleden

Boter 😂🤷🏻‍♀️ ik ga ook maar eens beginnen met beleg zo te lezen

3 jaar geleden

Boter of pindakaas tot nu toe

3 jaar geleden

Notenpasta’s (pindakaas, amandel, cashew, zonnebloempitpasta, tahin, hazelnootpasta etc). Is zonder zout en bevat goede vetten en eiwitten.

3 jaar geleden

Reactie op An_2021

Ik wissel af met 100% pindakaas, appelstroop en hummus
Hier hetzelfde, vooral hummus is een hit! (Ik neem die met minder zout). Hij krijgt ook wel eens zuivelspead.

3 jaar geleden

Pindakaas, stroop, jam tot nu toe

3 jaar geleden

Altijd boter erop en dan beleg gevarieerd tussen appelstroop, smeerkaas kids, jam minder suiker, 100%pindakaas en sinds 2 weken kip en kalkoenfilet.

3 jaar geleden

Tip voor makkelijke variatie: als je in de loop van de ochtend fruit geef, houd je van dit prakje vaak een eetlepel over. Dat kan je dan met de lunch op het boterham smeren.

3 jaar geleden

Reactie op schmerena

Tip voor makkelijke variatie: als je in de loop van de ochtend fruit geef, ...
Dit doe ik ook!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Ik voel me echt een loedermoeder als ik de andere dingen lees 🙈 Pindakaa ...
Bij ons hetzelfde hoor! Hij krijgt gewoon pindakaas, jam, appelstroop wat wij ook op ons brood doen. En hartig Roomkaas, smeerworst en ei. Gewoon doen wat je zelf wil

3 jaar geleden

Hier zuivelspread, geprakte avocado, div soorten jam of appel dadel stroop (van de baby afdeling in de winkel). Ik geef ei nu altijd bij de spinazie maar wil dat ook wel op brood gaan aanbieden ter variatie. Hoe bereiden jullie dat? Gewoon een roerei of soort wentelteefje van maken?

3 jaar geleden

Reactie op LL13

Hier zuivelspread, geprakte avocado, div soorten jam of appel dadel stroop ...
Ik prak een gekookt eitje en doe dat met boter op zijn boterham. Een geprakt eitje door de avocado vind hij ook erg lekker!