14 Reacties

3 jaar geleden
Ik zou je aanraden om op marktplaats te kijken.
Eerste kindje hebben wij er een van iemand gekregen, die is nu op en een tweede hebben we nu via marktplaats gekocht. Ff wassen en weer zo goed als nieuw.

3 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht 2 jaar geleden. Lekker grote boodschappenmand en je hoeft er geen los wiegje of zitje bij te kopen. We zijn er laatst nog mee door de bossen gewandeld maar ook op de weg rijdt ie prima. En een leuke prijs voor een splinternieuwe kinderwagen. https://www.maxi-cosi.nl/kinderwagens/zelia

3 jaar geleden
Ik zou voor een tweedehandse kinderwagen gaan. Heb er echt spijt van dat wij voor de eerste (nu zwanger van de tweede) ruim €1000 hebben betaald voor een nieuwe kinderwagen. Echt niet het geld waard. Terwijl er zoveel oorspronkelijk dure kwalitatief goede wagens op marktplaats te koop staan die echt nog in goede staat zijn voor een prikkie! Zo’n wandelwagen slijt echt niet veel bij normaal gebruik. Wat betreft de wielen: neem een wagen met wat grotere wielen.

3 jaar geleden
Marktplaats!
Wij hebben de wagen vam de 1e ook via marktplaats gekocht, dat was een quinny en heeft me 150 gekost. Even alles wassen en was als nieuw.
Hij raakt nu redelijk op maar wij hebben dat ding en dagelijks gebruikt vam 0 tot nu en crossen er elke week mee door het bos.
Neem er sowieso 1 met grotere wielen, dan kun je op meer ondergronden uit de voeten.
Nu twijfel ik heel erg tussen een nieuwe 1 persoonswagen of toch een duo ding ivm de peuter. Hij is 2 jaar en 4 maanden als de baby komt en ik denk dan net te klein om alles zelf te lopen. Ga sowieso weer op marktplaats kijken. Ga geen +1000,- uitgeven aan een wandelwagen hoe mooi sommige ook zijn.

3 jaar geleden
Ik zou naar een aantal winkels gaan en wat kinderwagens testen. Soms hebben ze een kleine 'route' met verschillende soorten weg (zand, gras, grind etc.) om te testen. Dan zou ik even kijken welke je zelf het fijnste vind. Daarna kun je eventueel online op zoek naar een leuke deal.

3 jaar geleden
Reactie op Ninka
Wij hebben ook een goede deal gedaan in een tweedehands winkeltje in Den Ha ...
In welke winkel? Woon ook namelijk in Den Haag en zou graag een kijkje willen nemen