9 Reacties

één maand geleden

Ik geef mijn zoontje een Jooki, een super leuke muziek speler met poppetjes die hij er zelf op kan zetten. Een soort toonies maar dan net even anders je kan de poppetjes verbinden met je spotify of er zelf wat op zetten. Het is wel erg prijzig dat weer wel maar ik denk dat hij er erg lang plezier van zal hebben. En geen scherm dat vind ik een enorme plus

één maand geleden

Wij geven een duplotafel cadeau! Kind is helemaal verzot op duplo haha

één maand geleden

Wij geven glijbaan en toet toet bouwplaats

één maand geleden

Wij hebben gekozen voor een indoor jumpspot van Jupiduu.

één maand geleden

Wij hebben een speelhuisje met glijbaan gekocht voor in de tuin. Onze dochter is helemaal gek van glijden, wel een duur cadeau maar heeft ze natuurlijk meerdere jaren plezier van, alleen en met vriendjes en vriendinnetjes! 🛝🤩

één maand geleden

Mijn zoontje wordt eind mei 2 en krijgt van zijn ene grootouders een Timio, van zijn andere grootouders krijgt hij eeng grote set Stapelstein, en van ons krijgt hij een Wobbel + een loopfiets voor buiten. In de achtertuin hebben we al een zandbak van 180*100cm staan en een huisje met glijbaan, van zijn eerste verjaardag.

één maand geleden

Onze zoontje word 8 mei 2 en krijgt van ons een trampoline en een driewieler step! Ben nu met zijn verlanglijstje bezig en staat nu oa op: Klimrek met glijbaan Autospeelkleed Autootjes voor op de autokleed(hij heeft ook heel veel toettoet autobanen) Grasmaaier bellenblaas Wobbel Tekenkoffer( is gek op knutselen) Kruiwagen met schep en hark Verschillende badspeelgoed Montessori sorteer speelgoed Misschien brengt het tot ideeën😊

2 dagen geleden

Wij willen de ijscokar van Vtech cadeau doen.

2 dagen geleden

Step met drie wielen. Hij was mee toen we hem kochten en gelijk verkocht.