9 Reacties
3 jaar geleden
Wij gaan ook naar de kermis en carnaval. Dochter gaat gewoon mee in de buggy met haar baby headphone op. Oudste van 3 jaar heeft ook gehoorbescherming op.
Ze is zelfs al paar keer meegeweest naar vuurwerk gaan kijken. Ene keer vond ze het interessant andere keer sliep mevrouwtje gewoon 馃槄
3 jaar geleden
Wij nemen ons zoontje vandaag mee naar de carnavalsoptocht. Hij zit in de kinderwagen, in de voetenzak en lekker warme carnavals onesie zodat hij het niet koud krijgt. Ook krijgt hij gehoorbescherming op.
We houden goed in de gaten of hij het nog leuk vindt. Als we merken dat hij er klaar mee is, gaan we weer naar huis.
Gisteren hebben we hem niet meegenomen naar de feesttent. Hij heeft er nog niks aan en wij zijn voornamelijk met hem aan het sjouwen omdat hij nog niet zelf kan lopen. Volgend jaar nemen we hem wel mee.
3 jaar geleden
Reactie op Keke'sMum
En kan jou dochter al eendjes vangen op de kermis?
Ze mag dat altijd eens proberen van mij 馃ぃ heb altijd reservekleding mee en mijn opa woont 2 straten verder. Het is toch niet omdat ze dit nog niet kan dat ik het mijn zoon van 3 moet ontzeggen?
Zolang ze niet weent en niet lastig is dan is alles toch in orde?
3 jaar geleden
Reactie op Keke'sMum
Ik vind het zo spannend 馃檲
Gewoon doen waar je u goed bij voelt 馃槈
3 jaar geleden
Wij hebben onze zoon van 8,5 mnd ook meegenomen dit weekend. Lekker in de wandelwagen met oorkappen op. Hij heeft heerlijk een paar uur geslapen (tegen verwachting in ;) anders waren wij ook weggegaan.