2 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb nog geen oudere kinderen en ben niet zwanger, maar herken het wel wat je zegt. Wij hebben 1 dochter en ik heb haar het liefst om mij heen. We gaan een beetje door een roerige periode hier en ik merk dat ik het heerlijk vind om haar om me heen te hebben. Ik vond de laatste weken dat ik aan het werk was ook echt zwaar, maar ben blij dat ik nu lekker vakantie heb.
Als je zoontje er niet naar vraagt zou ik hem gewoon lekker thuis houden na school. Als hij zich daar ook prettig bij voelt. Misschien kan hij soms met een van de vriendjes spelen waar hij al vaker is geweest en gewoon naar de bso om daar lekker te spelen. Dit zijn plekken die hij al kent dat is voor hem ook fijn. Er veranderd straks al weer genoeg met een nieuwe baby.
Succes met de laatste loodjes 鉂わ笍
8 maanden geleden
Ik herken het wel hoor. Mijn dochtertje van bijna 3 was vorige week een nachtje bij opa logeren. Ik vond het helemaal niks dat ze weg was van huis en miste haar heel erg. Terwijl ik haar anders maar heel eventjes gezien had omdat ze dan vlak voor het eten thuis kwam en 2 uurtjes later weer naar bed zou gaan. Ook 鈥榮 ochtends vond ik de stilte maar niks, terwijl ik buiten mijn zwangerschap om stiekem wel geniet van een ochtendje rustig opstarten.
Misschien allemaal onderdeel van de nesteldrang? 馃槉