Oke dames, wellicht dat iemand me van een voorgaande topic herkent, maar ik moet even mijn gevoel delen.
Lang verhaal kort. Mijn man heeft een ernstige bloedarmoede die nog niet verklaarbaar is hij had een hb van 3.4 en ijzerwaarde van 2. Er was alleen een maagonderzoek gedaan en daar hebben ze een slokdarmonstekinggevonden, chronische maagonsteking en helicobacter.
Ondertussen zijn we 10 maanden verder en kwam de internist NU PAS een darmonderzoek wilt doen omdat hij na ze ijzerinfuus alles wel mooi heeft weer opgepakt maar het nu weer langzaam aan het zakken is. Ik dacht al die tijd, wat de maag darm leverarts had geschreven in zijn dossier ijzertekort door chronisch bloedverlies vanuit ze maag en slokdarm kwam door die ontsteking..
Internist heeft in de tussentijd afspraak zelfs verzet van na 3 maanden na 5 maanden. Als ik had geweten dat zij denkt dat dit niet daardoor werd veroorzaakt had ik veel eerder aan de bel getrokken voor een darmonderzoek!
Ze zij al vanaf het begin ' aan darmkanker denk ik niet want het is zeldzaam onder de 50' hij heeft verder ook geen klachten qua buikpijn of bloed bij de ontlasting maar toch!!! Na het maagonderzoek was het voor mij een soort van verklaarbaar.
Tot vorige week 10 maanden later!!!! Weer herhalen dat ze niet aan zo een erge ziekte denkt omdat die onder de 50 is, en ze hem weer ijzertabletten wilt voorschrijven en na 3 maanden opnieuw wilt kijken.
Ik was het hier niet mee eens en stond echt op een darmonderzoek. Nu krijgt me man die dus donderdag, want ik vind het super belangrijk.....
Maar vrijdag gaan we verhuizen, me man is er heel relaxed onder. Maar ik niet.... een klein duiveltje zegt in me hoofd wat als........ ik slaap er gewoon niet van... we doen ook woningruil dus we moeten allebei dezelfde dag onze woning uit.. ik vind het onderzoek belangrijk, maar me man wilt het dus verzetten ivm de verhuizing..
Wat zouden jullie doen?