9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben die ook. Maar nu ook nieuwe flessen gekocht want bij 6 maanden zijn we naar grotere hoeveelheid en speen 3 gegaan

3 jaar geleden

Waarom kook je ze elke dag uit? Dat is niet nodig. Ik gebruik Dr brown vanaf het begin en die van mij zijn alleen wat verkleurd in de vaatwasser maar voor de rest zijn ze prima schoon nog zonder rare aanslag.

3 jaar geleden

Ik was ze elke dag met de hand af. Ventielen met bijgeleverd blauwe borsteltje en kleine (onderste) gedeelte van een flessenborstel. Ik heb ze misschien in totaal 5x uitgekookt. Wij hebben geen aanslag op de flessen.

3 jaar geleden

Hier geen last van, maar de ventielen zijn ook nog los te koop. Scheelt in kosten!

3 jaar geleden

Vervelend! Voor eerste gebruik is het belangrijk om uit te koken daarna niet meer. Is niet goed voor de fles. Stond in het boekje wat erbij zat kan ik me nog herinneren.

3 jaar geleden

Ik kook ze ook nooit uit, 1x per x aantal dagen in een sopje maak ik alles schoon. Als de ventielen veel aanslag hebben laat ik ze ook nog wel eens een nacht weken in warm water met wat afwasmiddel en dan kan ik ze daarna zo schoon borstelen.

3 jaar geleden

Wij ook dr brown maak ze alleen schoon met een sopje. De ventielen maak ik schoon met het blauwe borsteltje maar ook met een mini afwasborstel die bij de grote flessenafwasborstel zat vd HEMA. Alles is schoon maar zie wel dat het gebruikt wordt.

3 jaar geleden

Reactie op Anne-Wil36

Wij hebben die ook. Maar nu ook nieuwe flessen gekocht want bij 6 maanden z ...
Kook ze inderdaad ook niet dagelijks uit. Wel een paar keer per week... maar dan in kokend water leggen, niet in een pan laten koken

3 jaar geleden

Zou de standaard Dr Brown fles ook bestaan in een groter formaat dan 250 ml? Ik vind 330 ml enkel terug in de Breedhals fles