72 Reacties

één jaar geleden

Handige topic! Gisteren naar het consultatiebureau geweest . Zoon van 6,5 maand scoort boven het lijntje. Moet iets minder eten. Weegt nu iets meer dan 9 kilo en is 68cm. Vervelendste vind ik de schoonfamilie. Die vinden de baby dik. En als we zeggen die en die waren ook zo vol. Dan is het antwooord neee bij hun viel het mee. Wat echt onzin is. Zoo dik is onze baby niet. Hij heeft iets meer vet dan nodig Maar meeste baby's in de familie zijn vol. Alleen dat het nu benoemd wordt vind ik helemaal niet leuk. Schoonma vroeg of zijn piemle helemaal ingetrokken is, want he dat krijg je met die babyvey... blijkbaar heeft ze zelf ook een volle baby meegemaakt.

één jaar geleden

Handige topic! Gisteren naar het consultatiebureau geweest . Zoon van 6,5 ...
Baby's horen rond te zijn, heerlijk! Nu al minder eten is echt bullshit.

één jaar geleden

Dat mijn dochter ineens om 23:00 keihard begint te huilen en dan half uur zeker onrustig is en ze laatste tijd dan alleen tussen ons in in slaap valt waardoor je zelf toch onrustiger slaapt 😴

één jaar geleden

Wanneer je kind voor de zoveelste keer ziek is, je merkt dat hij het echt moeilijk heeft, de slapeloze nachten en het maar gewoon uit moet zitten

één jaar geleden

Ik. Ben. Gewoon. Heel. Erg. Moe. 🥱 Nee, mijn kind slaapt nog niet door. Ja, ze is al 6,5 maand. 🙄🫠

één jaar geleden

Dat ze nou alweer niet wil drinken op de crèche , en thuis wel gewoon. Om gek van te worden , hele ritme is er weer uit 😵‍💫😵‍💫

één jaar geleden

Ik. Ben. Gewoon. Heel. Erg. Moe. 🥱 Nee, mijn kind slaapt nog niet door. J ...
Same here meid. Is 1x 4 nachten achter elkaar. Toen dacht ik “yes eindelijk”. Vergeet het… en nu is het weer erger. Ik denk een fase maar laatste week kan ik er ook 3x uit ipv 1x. En ik ben echt zo doodop! Mijn partner die snapt dat niet. Maar ja die komt er ook niet uit snachts! 😒🙄

één jaar geleden

Ik. Ben. Gewoon. Heel. Erg. Moe. 🥱 Nee, mijn kind slaapt nog niet door. J ...
Jeej, hier ook! 7 maanden en totaal ruk nog haha. Gedeelde smart is halve smart... maaar ik snap je, ik ben ook doodop... dus bedtijd nu om half tien 😅

één jaar geleden

Handige topic! Gisteren naar het consultatiebureau geweest . Zoon van 6,5 ...
Beter een grammetje meer. Als die dan ziek is hoef je niet voor het minst naar het ziekenhuis te lopen. Mijn zoon zit ook lekker in zijn vel, niet dik. Maar is een stevig ventje. Maar dat mag, die kan wat aan.

één jaar geleden

Reactie op miss J1987

Same here meid. Is 1x 4 nachten achter elkaar. Toen dacht ik “yes eindelijk ...
🫶🏼

één jaar geleden

Reactie op Tt89

Jeej, hier ook! 7 maanden en totaal ruk nog haha. Gedeelde smart is halve s ...
🫶🏼

één jaar geleden

Handige topic! Gisteren naar het consultatiebureau geweest . Zoon van 6,5 ...
Zo was mijn zoon toen hij 5 maanden was en ik vind het heeerlijk! Heeijke gezonde vetjes. En zoveel drinkt/eet hij niet eens. Niks van aantrekken!! Je kind is perfect zoals hij is!

één jaar geleden

Zoontje van 6 maanden doet alleen aan hazelslaapjes, slaapt super laat (23:00) wordt dan ook nog is een paar keer wakker in de nacht. Maar hij is verder wel een vrolijke baby. Maar oh wat zou ik graag een avondje voor mezelf willen. En een wat langere nacht zou ook niet verkeerd zijn😬

één jaar geleden

Reactie op sbf1712

Wanneer je kind voor de zoveelste keer ziek is, je merkt dat hij het echt m ...
Dit! Zit nu weer met een snotverkouden baby die zo vol met snot zit dat hij amper kan slapen… speentje wil hij niet, zo erg snottert hij. Voel me zo machteloos 😞

één jaar geleden

Handige topic! Gisteren naar het consultatiebureau geweest . Zoon van 6,5 ...
Maak je geen zorgen! Wij hebben een ventje van bijna 7 maanden en hij weegt 11,5 kilo en de kinderarts in het ziekenhuis zijn reactie was “wat een heerlijk gezond kind hebben jullie” dus gewoon lekker doen wat je doet. Zolang het een blije baby is, blije papa en mama! ❤️

één jaar geleden

Handige topic! Gisteren naar het consultatiebureau geweest . Zoon van 6,5 ...
Ik vind een baby persoonlijk nooit te dik, het lijkt me heeerlijk. Ik zou er vooral lekker trots op zijn en als ze opmerkingen maken erover zou ik vooral zeggen van ga je serieus een baby afkraken? Dat heb ik namelijk ook gedaan, onze dochter is 6,5 maand, 68cm & 6,1 kg. Je wilt niet weten watvoor reactie’s we krijgen, geef dr eens te eten joh, anorexia baby, terwijl ze moeten eens weten hoeveel verdriet erachter zit maar ik kan alleen maar trots zijn hoe goed ze nu wel drinkt.. wat ik bedoel te zeggen, het is voor sommige mensen noooit goed dik of dun het is altijd wat. Lekker laten gaan!

één jaar geleden

Ik heb echt een moeilijke periode momenteel met slapen. Hij sliep door, elke nacht tot de 4 maanden slaapregressie. Momenteel komt hij snachts 6/7/8x met uitschieters naar 15/20x. We hebben al een diy cosleeper gemaakt aangezien hij toch altijd in ons bed eindigt, ik ben even het einde zoek. En sindskort kan hij geen 5 tellen alleen liggen zonder mega te krijsen. Vandaag heeft hij 2x 2 uur op mij geslapen! Mijn huis is een bende, ik ben op en dat was even mijn geklaag. 😂

één jaar geleden

Het vele ziek zijn van die kleintjes en dat combineren met werk. Sowieso al mega zielig dat, zeker nu m’n jongste van 6 maanden, om de haverklap ziek is en we nachten met hem op zitten om vervolgens weer voor de volgende dag te bedenken hoe nu weer op te lossen met werk. En als het dan geregeld is met werk, zelf als een dood vogeltje in het rond te staren en niks gedaan krijgen omdat je gewoon zo moe bent…

één jaar geleden

Mijn collega's willen personeelsuitjes doen... Er was al een BBQ toen ze drie maanden was. Nu willen ze 2 dagen weg. Of ik dan niet mee kan. Ze is 6,5 maand. Het is blijkbaar heel raar dat de vader dat niet even op kan vangen. Wat vinden jullie? Kunnen alle vaders goed op baby's passen?

één jaar geleden

Reactie op silverpeach

Dit! Zit nu weer met een snotverkouden baby die zo vol met snot zit dat hij ...
Gaat het bij jullie al wat beter?