72 Reacties

één jaar geleden

Al 2.5 maand elke nacht minimaal 7 x eruit moeten omdat onze dochter begint te huilen. Vaak voldoet een tutje maar vaak ook niet echt vanalles Al geprobeerd van voeding tot kamer verwarmen en zelfs bedje op een andere plek. Iemand nog tips...

één jaar geleden

Ik heb de indruk dat mijn omgeving niet naar mij luistert als het gaat om het ritme en routine van mijn zoontje 😩 als het gaat om flesjes en slaap. Ik heb geen vast schema maar wel ongeveer maar toch doen ze er elke keer hun zin mee en zit ik achteraf met een oververmoeide lastige baby. Mijn schoonouders moesten vorige week een paar uur op hem letten bij hun thuis. Ipv hem in z’n bedje te leggen tot we er waren, zat hij om 10u savonds nog naast m’n schoonvader tv te kijken met rode vermoeide oogjes. 2sec in de auto en hij was ingedommeld. Heel frustrerend vind ik dat. Zo zijn er veel voorbeelden.

één jaar geleden

Reactie op PaulineGlor

Ik heb de indruk dat mijn omgeving niet naar mij luistert als het gaat om h ...
Bij de opvang is het strakker op bedtijden gericht. Maar ook best streng. Herken het van mezelf ook wel dat je ze graag bij je wil houden en je meer laat leiden door emotie's. Gelukkig heeft mijn vriend vaak goede tips. Om ze bijvoorbeeld wat sneller drinken te geven

één jaar geleden

Reactie op Manon993

Al 2.5 maand elke nacht minimaal 7 x eruit moeten omdat onze dochter begint ...
Ik doe vaak ook een kruik opwarmen en daarmee het bedje voorverwarmen. Maar heb een elektrische kruik die snel warm is. Het is ook meer een tip voor het inslapen. Verder merk ik aan mijn eigen kind dat ze slechter slaapt als ze minder drinkt. Hoe meer ze op heeft hoe langer ze er mee kan doen

één jaar geleden

Reactie op PaulineGlor

Ik heb de indruk dat mijn omgeving niet naar mij luistert als het gaat om h ...
Dit heb ik ook heel erg! En vooral met de gastouder. Bij mij gaat hij om half 10 naar bed, maar nee hoor ze houdt hem zo tot half 11 op. Ik ging het eens proberen, nou hij was echt doodop... dan denk ik van: hou je hem nou zo lang op omdat je dan denkt dat hij langer slaapt??

één jaar geleden

Elke week weer een nieuw virus mee naar huis van de opvang 😩 (neem de opvang niets kwalijk hoor, maar zo frustrerend als hij net beter is, dan start de nieuwe week weer en gaat hij weer)

één jaar geleden

Reactie op Lupin

Elke week weer een nieuw virus mee naar huis van de opvang 😩 (neem de opva ...
Hier ook! En zelf ook gelijk weer verkouden 🤧

één jaar geleden

Reactie op Lupin

Elke week weer een nieuw virus mee naar huis van de opvang 😩 (neem de opva ...
Hier ook 😩 dit keer helaas Corona 😭

één jaar geleden

Reactie op Lupin

Elke week weer een nieuw virus mee naar huis van de opvang 😩 (neem de opva ...
Omg hier ook.. zo vermoeiend

één jaar geleden

Reactie op Lupin

Elke week weer een nieuw virus mee naar huis van de opvang 😩 (neem de opva ...
Yep of dat je weer een berichtje krijgt dat de opvang de dag erna dicht is ivm te weinig leidsters door oa ziekte. Kunnen leidsters ook niks aan doen maar wel super irritant

één jaar geleden

Ga ook maar even mee klagen Zoontje is voor de 7e keer snotverkouden sinds hij naar de psz gaat (september begonnen) En dan ook nog een man hebben die zo zielig is omdat hij hoofdpijn verkouden en misselijk is. En dan zielig op de bank onder een dekentje gaat liggen. En dan raar vinden dat ik sjagie ben. Ik ben vandaag aan het werk geweest ondanks dat ik me belabberd voel heb eten moeten maken en de was moeten doen en 2 kids moeten douchen. Pfffff

één jaar geleden

Reactie op silverpeach

Dit! Zit nu weer met een snotverkouden baby die zo vol met snot zit dat hij ...
Heb je al een doorgesneden ui naast het bedje geprobeerd? Hielp hier heel goed

één jaar geleden

Reactie op Kaatjuh1983

Ga ook maar even mee klagen Zoontje is voor de 7e keer snotverkouden sind ...
Ik denken dat ik de enige vrouw was in zo een situatie 🙈 meid hier net hetzelfde, man mag alles mankeren en dan vergaat de wereld maar als ikzelf niet goed ben moet de boel wel draaiend blijven 🙄

één jaar geleden

Mijn vriend doet niks, niet in het huishouden niet in de verzorging can ons dochtertje niet koken etc en maar zeuren

één jaar geleden

Die vreselijke kraamverzorgster en rare verloskundige die onze kraamtijd verpest heeft. Ze kenden ons niet en ging daarom maar meteen van het aller negatiefste uit. Vreselijk. Onwijs balen.

één jaar geleden

Reactie op inmayimamom

Mijn vriend doet niks, niet in het huishouden niet in de verzorging can ons ...
I know the f**** feeling. Echt ik ben zot aant worden. Zin om hem buiten te zetten. Elke dag is het iets! Zelfs wanneer ik ziek ben kan ik nog alles doen.

één jaar geleden

Besloten de dagvoedingen te vervangen door kunstvoeding om iets meer vrijheid te hebben maar zelfs nu ze zelfs maar 1 fles kunstvoeding per dag krijgt kan ze al niet meer poepen. Zit ik de hele tijd met een krijsend kind omdat ze buikpijn heeft😓 Dan toch maar weer volledig aan de borst?

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Besloten de dagvoedingen te vervangen door kunstvoeding om iets meer vrijhe ...
En ze drinkt nog best vaak (zo’n 6 voedingen in 24 uur)

één jaar geleden

Komende week wordt de vloer gelegd maar het stuckwerk is nog niet droog dus er kan niet gewit worden. Dat wordt dus de nieuwe vloer afdekken als de muren eindelijk gedaan kunnen worden. Ik zie dit zoo ontzettend niet zitten! Van de week bruiloft waarbij de kleine s’avonds niet mee kan dan moet ik haar naar een oppas brengen die ze niet goed kent en ze zit juist in een eenkennigheidsfase. Wordt janken als ik wegga bij ons allebei. Ik haat het om haar achter te laten met het gevoel dat ik er niet voor haar kan zijn als ze me nodig heeft. Verder heb ik haat aan mensen met wie je een afspraak maakt via marktplaats en waar je dan je hele dagplanning op aanpast en vervolgens komen ze niet. En file en autoruiten krabben en de eeuwige strijd om eten en dutjes met de baby (probeer er geen strijd van te maken maar is soms lastig) het gevoel dat er altijd wel iemand iets van je wil. Pff sorry ik kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik niet want gelukkig zijn er ook heel veel dingen om wel dankbaar voor te zijn

één jaar geleden

Pff, worden jullie kindjes ook inene vroeg wakker. Zoon is hier inene al om 5 uur van de partij ipv half 7 😴