10 Reacties

3 jaar geleden

Je kunt dit het beste bekijken in de polis daar staat expliciet in wat er wel en niet vergoed wordt en voor hoeveel.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik heb verder niet gekeken maar volgens mij wordt kolf niet vergoed bij ditzo, lactatiekundige weet ik niet

3 jaar geleden

Je kunt dit het beste bekijken in de polis daar staat expliciet in wat er w ...
Ik kan het dus niet vinden in de polisvoorwaarden. Vandaar mijn vraag hier. Ditzo is telefonisch ook amper te bereiken

3 jaar geleden

Niks helaas… ik heb ook ditzo, meest uitgebreide en zowel borst kolf als Lactatiekundige wordt niet vergoed 😅😅

3 jaar geleden

Reactie op justmelikealways

Ik kan het dus niet vinden in de polisvoorwaarden. Vandaar mijn vraag hier. ...
Als je iets niet kan vinden wordt het helaas niet vergoed.

3 jaar geleden

Reactie op RuthvdBruggen

Niks helaas… ik heb ook ditzo, meest uitgebreide en zowel borst kolf als La ...
Jeetje, dat is even een tegenvaller 😅 en dat voor 160 per maand😕

3 jaar geleden

Geen van beide word vergoed. Zo zuur!

3 jaar geleden

Reactie op justmelikealways

Jeetje, dat is even een tegenvaller 😅 en dat voor 160 per maand😕
Ja belachelijk!!

3 jaar geleden

Voor zwangerschap, bevalling en kraamperiode is VGZ de ‘beste’. Goedkoopste en meest uitgebreide vergoeding. Heb je nu niets aan, maar misschien bij de volgende🙈. En als je het via Independer afsluit krijg je extra ongevallen verzekering erbij en korting als je het in 1 keer betaald! Scheelt vaak toch weer een paar tientjes
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.