6 Reacties

één jaar geleden

Dit had mijn zoontje ook toen hij 6 maanden was. Ik had ook liever wat langer borstvoeding gegeven, maar ik heb het van hem af laten hangen en ben dus op dat moment gestopt. Ik herken je gevoel dus zeker.

één jaar geleden

Oh lastig! Ik merk wel dat de wil hier anders word dus dat hij soms idd wel wilt maar 2 slokjes. Flesje geven we niet dus uiteindelijk drinkt hij toch. Misschien een lactatie deskundigen even contacten? Al is het even mailen met vragen voor tips?

één jaar geleden

Bied je ook de borst aan voor- en na het slapen? Sommige kindjes zijn overdag zo afgeleid met deze leeftijd door alle nieuwe ontwikkelingen en ontdekkingen, dat ze pas de borst accepteren als ze in een rustige en knusse staat zijn.

één jaar geleden

Is hier ook voornamelijk overdag geweest omdat mijn zoontje gewoon te afgeleid was en te druk met andere dingen. Probeerde dan op een rustige donkere kamer. En wat hier ook wel eens hielp onder de douche voeden.

één jaar geleden

Is ze verkouden? Komt je menstruatie? Ben je zwanger?

één jaar geleden

Hier ook gehad: toen ze tussen de 2,5 en 4 maanden was het steeds moeilijker om haar aan de borst te laten drinken, maar afgekolfd in een fles wilde ze wel. Geen oplossing voor gevonden. Uiteindelijk dus alles af gaan kolven en nu red ik het met twee keer kolven per dag.