6 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even. Ik zag deze merken laatst op fb maar ik moet ook nog even zoeken naar een goeie betaalbare. Wel werd er veel aangeraden om op vinted te kijken! *het ging op de foto hierboven ook over lange mouwen voor lange mama's maar zie deze namen vaker voorbij komen

3 jaar geleden

Bij m鈥檔 vorige had ik gewoon m鈥檔 winterjas open over de draagzak aan en dan een hele dikke sjaal. Deze sloeg ik dan om m鈥檔 kindje heen en zo bleef hij heerlijk warm 馃構 Nu heb ik toevallig een zwangerschapsjas gekocht waar zo鈥檔 inzetstuk op zit. Ik wilde dit morgen toevallig eens proberen met de draagzak 鈽猴笍

3 jaar geleden

Bij C&A hebben ze zwangerschapsjassen die je ook kan gebruiken als draagjas en prijs is niet duurder als een normale jas. En ook lekker warm. Had er zo 1 tijdens m鈥檔 zwangerschap 馃榿

3 jaar geleden

Ik heb een cover gekocht. Heb het zelf snel warm en dan is een draagjas gauw te warm. Voordeel is dat het niet uitmaakt welke jas ik aan heb. Is het een dagje guur, dan heb ik m'n winterjas aan, is er een zonnetje dan heb ik een tussenjas aan. Met een draagjas draag je altijd alleen die ene jas.

3 jaar geleden

Ik heb een softshell jas van mamalia gekocht tijdens mijn zwangerschap. 3 in 1 en draag de kleine nu ook met draagdoek erin. Ideaal! https://www.mawaho.nl/winkel/merken/mamalila/mamalila-softshell-positie-en-draagjas/

3 jaar geleden

Vinted of marktplaats