11 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje is nu 10 maanden en 12 kilo, een flinke dus, we hebben oprecht heel veel draagzakken uitgeprobeerd en we gebruiken nu de Yaro Hug Solnce Genesis Reality of Dreams. We dragen hiermee buik en rug. Hoe dikker de stof van een draagdoek/draagzak hoe lichter het draagt. Deze is echt ontzettend fijn!

één jaar geleden

Hier een Artipoppe. Baby is nu 10 maanden en ruim 10 kilo. Draagt nog net zo fijn als toen ze 3 maanden oud was.

één jaar geleden

Puckababy 360 bevalt hier super goed.

één jaar geleden

Dankjewel. Ik ga even vergelijken

één jaar geleden

Wij hebben 2 ergo baby draagzakken en onze dochter van 14kg zit daar ook nog goed in.

één jaar geleden

Reactie op Penc

Wij hebben 2 ergo baby draagzakken en onze dochter van 14kg zit daar ook no ...
Dit klinkt goed! Welke ergobaby? Ik zie verschillende.

één jaar geleden

Reactie op ROSAXX

Hier een Artipoppe. Baby is nu 10 maanden en ruim 10 kilo. Draagt nog net z ...
Wij zijn ook nog steeds mega fan!

één jaar geleden

Dit klinkt goed! Welke ergobaby? Ik zie verschillende.
https://ergobaby.nl/draagzak/omni Maar wel van marktplaats. Er staan er genoeg voor bijv 100 euro die bijna niet zijn gebruikt. Als je er netjes mee omgaat blijven ze mooi. Dus zeker het geld waard vind ik. Je zou ook een draag coach kunnen inschakelen. Vaak kan je daar draagzakken proberen, en lenen.

één jaar geleden

Reactie op Penc

https://ergobaby.nl/draagzak/omni Maar wel van marktplaats. Er staan er gen ...
Wij hebben deze ook! Heel blij mee. Je kunt hem op verschillende manieren gebruiken (voorop, achterop) en dus heel lang gebruiken!

één jaar geleden

Dochtertje 9,5 mnd 11 kg draag haar nog elke dag in de tula free to grow, vind het heel fijn om haar vab voren te dragen maar het liefst wil ik haar via achteren maar daar ben ik niet zo handig in

één jaar geleden

Dat is voor ieder persoonlijk, ook vindt niet elk kindje elke draagzak fijn. Wij zijn bij een draagconsulent geweest. Hebben hier vele uitgeprobeerd en uiteindelijk 1 gevonden die we beiden prettig vinden. Alle 3 de kind zaten er graag in en zelfs de oudste zou er nog inpassen. Maar dat vinden wij niet meer ok 😅