5 Reacties

één jaar geleden

Wij trekken de baby het volgende aan met dit weer: jas met capuchon (warm in de nek), wantjes, strikmuts, beenwarmers (want broekje kruipt snel omhoog) en winddichte slofjes. Wij dragen de draagzak onder de jas, omdat wij dat confortabeler vinden, maar jas kan niet dicht, dus wel dikke trui eronder. Draagjas zou handiger zijn, maar hebben wij (nog) niet.

één jaar geleden

Ik doe mijn zoon gewoon een jas met capuchon aan en slofjes. Als het heel koud wordt krijgt ie ook nog een muts en wanten, maar ik heb het idee dat dat minder snel nodig is in de draagzak dan in de kinderwagen, omdat hij zo lekker tegen je aan zit. Wel hebben wij een lekker stevige zoon van 6 maanden die het niet snel koud heeft. Ik heb vandaag voor de eerste keer de draagzak over mijn jas aan gedaan, zat net zo prima en was wel warmer voor mij, omdat ik dan wel met een dichte jas kon lopen. Ik vind het wel heel gezellig lopen, zo samen onder de paraplu 😊

één jaar geleden

Ik heb een jas die met draagzak kan, dan heeft hij ofwel zijn muts op en zijn gewone kleren. Ofwel een jas met een kap. Als mijn man de draagzak aan heeft dan heeft Hidde een jas met kap aan (of een jas zonder kap maar dan een muts) en lekker warme slofjes

één jaar geleden

Ik doe hem gewone kleren aan, wel rompertje lange mouwen, tee shirt lange mouwen en trui, broek warme sokken en slofjes en dan in de draagzak met mijn warme jas er overheen. Afhankelijk van de kou een muts of capuchon.

één jaar geleden

Nog een goeie tip: Trek de draagzak de jas van je klein aan! https://www.instagram.com/reel/Ck6FhUGJyN0/?igshid=YmMyMTA2M2Y=