8 Reacties

6 maanden geleden

Herkenbaar. Er is rond de leeftijd van 2 jaar weer een slaapregressie, ik vermoed dus dat we hier middenin zitten 🥹

6 maanden geleden

Reactie op HannahCJ

Herkenbaar. Er is rond de leeftijd van 2 jaar weer een slaapregressie, ik v ...
Misschien is dat het wel 😞. Ik wist niet dat ze op deze leeftijd nog een slaapregressie kregen.. Klinkt niet heel gek als ik zie hij snel hij zich ontwikkeld

6 maanden geleden

Reactie op Didiizzy

Misschien is dat het wel 😞. Ik wist niet dat ze op deze leeftijd nog een s ...
Klopt! Hier begint hij steeds meer te praten dus het verbaast me niets. Zal wel blij zijn als we onze avonden weer terug hebben 🥲

6 maanden geleden

Ja ruim een half jaar hier ook gehad. Op een gegeven moment hebben we haar maar bij ons in bed gelegd totdat onze slaap er zelf onder leed. Nu gaat het denk ik sins 2 maanden weer goed met slapen en naar bed brengen en slaapt ze ook door, wordt ze niet meer wakker. Het was wel slopend. Alleen overdag wil ze momenteel niet tot amper slapen terwijl ze het echt nodig heeft.

6 maanden geleden

Reactie op NicoleS91

Ja ruim een half jaar hier ook gehad. Op een gegeven moment hebben we haar ...
Goed om te horen dat het bij jullie nu beter gaat! Al is een halfjaar wel echt lang.. Ik hoop dat het hier ook snel beter gaat. Inmiddels 32 weken zwanger dus ik hoop dat het beter gaat voor dat zijn zusje er is. Dat zal ook al wel weer genoeg verandering met zich meebrengen 😅

6 maanden geleden

Hier was het inderdaad ook echt een tijdje drama. Door de slaapregressie heb ik vooral maar toegegeven aan wat hij nodig leek te hebben. Hij ging toen steeds bij ons op bed met mij in slaap vallen. Middagslaapje ging ook vaker niet dan wel inderdaad en vaak vroeg wakker. Inmiddels gaat het al beter en zijn we bezig hem weer te leren in zijn eigen bed te gaan slapen. Middagslaapje gaat ook vaak wel, alhoewel we het wel flink inkorten omdat hij anders 's avonds pas laat slaapt. Lang verhaal kort, mijn ervaring is dat meebewegen helpt en dat je wel weer merkt als je kindje eraan toe is om weer op de oude manier te gaan slapen. Ik zou vooral doen wat nu werkt, hopelijk is er iets wat wel lukt!

6 maanden geleden

Reactie op Smeertje

Hier was het inderdaad ook echt een tijdje drama. Door de slaapregressie he ...
Gisteren bij het thuis komen begon het al met huilen en compleet overstuur zijn. Hij kan dan ook vaak niet meer uitleggen wat hij nou wil en hij raakt vervolgens extreem gefrustreerd omdat ik hem niet begrijp. Dus ben echt nog zoekende in wat werkt voor hem en wat hij wilt 😟 Gisteren na een uur bleek dat hij heel graag even in ons bed wou liggen met een flesje melk. Dit gedaan en na 5 minuten sliep hij 🥹. Vandaag was hij super blij thuis gekomen en is alles de hele avond ook goed gegaan. Zooo blij!

6 maanden geleden

Wij sinds paar dagen ook de slaap regressie