26 Reacties
één jaar geleden
Mijn dochter liep los met 16 maanden en praatte heel veel (nu 7 jaar) mijn zoontje is nu 17 maanden loopt nog niet, is een billenschuiver en trekt zich alleen op, verder zegt hij ook amper wat.. hij kon vrij snel mama zeggen maar dat doet hij ook niet meer 😂😂
Gillen kan hij ook goed 🙉, maar hij begrijpt alles heel goed en ik zou me niet druk erom maken.. Elk kind ontwikkelt zich op zijn / haar eigen tempo 😘
één jaar geleden
Reactie op Tabitha1978
Mijn dochter liep los met 16 maanden en praatte heel veel (nu 7 jaar) mijn ...
Dit klinkt precies als mijn zoontje. Is een billenschuiver, trekt zich op en kan beetje aan hand lopen maar thats it. Gilt veel en enooorm veel geluidjes maar voor de rest enkel papa (vroeger was dat mama🥲) en soms die bij wijzen en hij zei een tijdje ja (ook weer gestopt). Dus eigenlijk wel fijn om een gelijkaardig verhaal te lezen
één jaar geleden
Reactie op Ink1989
Dit klinkt precies als mijn zoontje. Is een billenschuiver, trekt zich op ...
Kan ik me voorstellen.. vanavond zei mijn zoontje ineens weer mama, maar toen was hij erg moe en wilde naar bed.. aan de hand lopen doet mijn zoontje amper.. vanmorgen 1x in de woonkamer maar als ik het dan nog een keer wil doen dat gilt hij erover… het komt vanzelf maar ik vind het soms best jammer dat hij niet zoveel zegt.. hij snapt alles dat merk ik wel, brabbelen doet hij ook.. toch zou het leuk zijn als ze wat meer praten 😇😇
één jaar geleden
Reactie op Tabitha1978
Kan ik me voorstellen.. vanavond zei mijn zoontje ineens weer mama, maar to ...
Ja begrijp ik. Hier zou ik het ook ontzettend fijn vinden. Dat gillen herken ik ook wel. Sterke karaktertjes denk ik haha? Doen jullie aan fysiotherapie voor de ontwikkeling? Hier geprobeerd maar was niet een groot succes. Je kunt mijn zoontje niet echt iets laten doen als hij er geen zin in heeft haha
één jaar geleden
Reactie op Ink1989
Ja begrijp ik. Hier zou ik het ook ontzettend fijn vinden. Dat gillen herke ...
Fysio is hier 1x thuis geweest en heb 20 nov een afspraak in de praktijk.. ben benieuwd wat mijn zoontje wil ook niet echt wat doen in een andere omgeving. Doet wat hij wil en echt niet als hij iets niet wilt haha.. sterk karaktertje zeker 😅😅 potje training doet hij wel heel goed en vanavond liep hij ineens best een groot stuk aan de hand.. misschien komt het dan toch 💙