10 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde ik vind het heel normaal voor zo’n jong kind. Bij papa of mama voelt het zich veilig. Als ze 16 zijn zullen ze heus wel zelf in bed gaan liggen als ze moe zijn.

één jaar geleden

Hier ook nog steeds op schoot in slaap vallen.

één jaar geleden

Hier ook nog op schoot (bij mij zelfs nog aan de borst) heerlijk in slaap dommelen. Bij mijn oudste (nu 5jaar) ging het precies hetzelfde. Met 2/2,5jaar ging bij de oudste het zelfstandig gaan slapen best goed. Een enkele keer nog in de armen, zoals wanneer op vakantie/ in een vreemde omgeving.

één jaar geleden

Reactie op Lifa87

Hier ook nog op schoot (bij mij zelfs nog aan de borst) heerlijk in slaap d ...
Ah oke, is niet heel gek dus. Ben je op een gegeven moment zelf begonnen met wakker in bed leggen of gaf hij het zelf aan ofzo?

één jaar geleden

Hier ook. Overdag kan ik hem wel wakker in bed leggen.. ik merk wel dat het ons moeite begint te kosten.

10 maanden geleden

sinds ik een 1 persoonsbed heb gekocht voor mijn dochter, en ik dus even bij haar in bed kan liggen, gebeurt het niet meer. daarvoor idd altijd alleen op schoot.

10 maanden geleden

Reactie op Clia

Ah oke, is niet heel gek dus. Ben je op een gegeven moment zelf begonnen me ...
Een keer uitgeprobeerd met het middagdutje. Ernaast bij blijven zitten, i de paar dagen een stapje richting de slaapkamerdeur. Toen dit goed ging, heb ik het 's avonds geprobeerd. Wel had ik een lange avondritueel, ik nam daar echt ruim een uur de tijd voor. Langer was ook geen probleem.

10 maanden geleden

Reactie op Bertje-225

sinds ik een 1 persoonsbed heb gekocht voor mijn dochter, en ik dus even bi ...
Wat goed al een 'echt bed'. Hoeveel maanden is je dochtertje?

10 maanden geleden

Reactie op Lifa87

Een keer uitgeprobeerd met het middagdutje. Ernaast bij blijven zitten, i d ...
Als ik alleen al de beweging maak om hem in bed te leggen als hij wakker is protesteert hij al.😅

10 maanden geleden

Mijn zoontje is ook altijd een hele moeilijke inslaper geweest, van enkel alleen aan de borst in slaapvallen veranderde het langzaam naar met speen op schoot. Toen met speen en naast me tegen me aan. En tegenwoordig ligt hij in zijn bedje (die als een co sleeper tegen ons bed aan staat) en hoef ik er alleen nog maar naast te liggen. 😊 Ik maak me er niet meer druk om en vind het heerlijk om te kijken hoe hij slaapt valt. Hij stuurt me vast na een tijdje wel zijn kamer uit als hij groot genoeg is 😉