4 Reacties

één jaar geleden

Hoihoi, niet op deze manier meegemaakt. Artsen vinden volgens mij vooral de vochtbalans belangrijk en dat begrijp ik ook wel. Zo te lezen drinkt jij goed. Echter, jullie maken je zorgen en het duurt inderdaad al best lang! Persoonlijk zou ik vandaag langs de huisartsenpost gaan (eerst bellen). Better safe than sorry èn dan heb je meteen een second opinion. Succes en sterkte! Het is inderdaad een zware twee weken zo lijkt me!

één jaar geleden

Hoihoi, niet helemaal hetzelfde maar mijn twee kids (3 en 1) hebben al meer dan twee weken diarree, of in ieder geval goed zure, dunne ontlasting. Niet spugen, niet ziek, geen koorts en eten en drinken goed. Elke luier is het raak zo'n 6-7x per dag. Huisarts geeft ook aan dat het heerst en de voedingsadviezen passen we al toe. Geen melk, alles volkoren e.d. Ik heb ook geen idee wat ik er verder mee moet. Je zou kunnen kijken of je kindje wormpjes heeft. Zou je dan wel terug zien in de ontlasting of braaksel. Of laten testen op een andere parasiet ( mocht je huisdieren hebben) Verder niet veel tips voor je, behalve goede hygiëne zodat hij zichzelf niet blijft besmetten. Sterkte!

één jaar geleden

Reactie op Maankind

Hoihoi, niet op deze manier meegemaakt. Artsen vinden volgens mij vooral de ...
We hebben overwogen om de HP te bellen, maar zolang hij geen uitdrogingsverschijnselen of koorts heeft doen zij toch niet veel, vrezen we.

één jaar geleden

Reactie op Sofysio

Hoihoi, niet helemaal hetzelfde maar mijn twee kids (3 en 1) hebben al meer ...
Ach, bij jullie is het dus ook goed raak... we houden zijn ontlasting goed in de gaten en wormpjes zien we niet. Zijn ontlasting is ook gecontroleerd en daar kwam niets uit. We proberen nu inderdaad voeding die alles wat zou moeten indikken en dan kijken we maar weer hoe dat gaat. Voor jullie ook veel sterkte.