5 Reacties

één maand geleden

Wij hebben zo'n fase ook gehad vanaf september. Gek werden we van hem. We hebben hem toen eens een weekend helemaal niet overdag laten slapen, maar hij viel dan om 2 uur zelf gewoon op de bank in slaap. Toen wisten we dat hij daar niet aan toe was. Toen hebben we zijn slaap ingekort naar 3 kwartier/1 uur en ineens ging het veel beter. 1.5 uur was gewoon veels te lang voor hem. Hij slaapt dus echt van 1 tot 2 nu en hij is nog niet wakker als wij naar hem toe gasn, maar met rustig opstarten lukt het hem wel en is hij rond half 3 weer vrolijk. Sindsdien gaan de nachten zoveel beter. Je kunt zowel hrt niet slapen als het korter slapen eens een weekend proberen en kijken of het helpt?

één maand geleden

Hier ook drama in de nacht! Gillen/schreeuwen etc. Wij zijn ook begonnen met inkorten maar nog niet echt resultaat dus waarschijnlijk het slaapje eraf halen binnenkort want dit is geen doen meer.

één maand geleden

Mijn dochter slaapt echt al ruim 6 maanden niet meer overdag. Ja, op de opvang. Thuis wil ze niet naar bed. Alleen als ze in de auto zit rond 13u slaapt ze binnen no-time. Dus dat proberen we met uitstapjes goed te timen.

één maand geleden

Mijn zoontje slaapt al 2 maanden niet meer in de middag, alleen als we in de auto zijn of als hij eerder dan 6 uur wakker is geworden met pijn en moeite slaapt hij dan. In de avond doe ik hem half 8 in bed. Hij wordt elke nacht wakker, omdat hij bij ons wil slapen binnen een half uur valt hij dan weer inslaap.

één maand geleden

Mijn dochter wil geen dutje meer doen, althans thuis niet. Ze kwam telkens uit bed dus hebben haar bed omgedraaid, ze kan er nu niet meer uit en doet ze soms met wat jammeren wel gewoon haar dutje. Niet zo heel lang, uurtje ofzo, maar ze heeft het echt nog wel nodig.