8 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben deze voor onze oudste. Hij is nu 4 maar slaapt er in sinds hij 2 is.

7 maanden geleden

Wij hebben deze voor onze zoon nu net 2 geworden. Zit niet echt een hekje hij is laag. Gaat eigenlijk super hij komt af en toe naar ons toe rennen en slaap die nog even naast ons vaak in de ochtend.

7 maanden geleden

Wij gaan over een tijdje voor deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/kura-keerbaar-bed-wit-grenen-80253809/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_campaign=NL_ActivateConsumerLed_Purchasebehaviour_0_AO_0_nl_Shopping_Brand_HFB09-ChildrensIKEA_0_Standard-Hybrid_HERO-(1)&utm_id=google_ads_17294146283&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw6auyBhDzARIsALIo6v_3PnWOigLM52JWYGtalwvqSI5U0XV4lHkUJLBXpiK98ILIOfrB3SgaAtaVEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

7 maanden geleden

Reactie op Sabine_1988

Wij hebben deze voor onze oudste. Hij is nu 4 maar slaapt er in sinds hij 2 ...
Die is mooi. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?

7 maanden geleden

Reactie op Brenda95

Die is mooi. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Deze heb ik online besteld bij In de wijde wereld en dan is het bed Job optioneel met uitvalbescherming en lade onder het bed :)

7 maanden geleden

Reactie op Tamara_30

Wij gaan over een tijdje voor deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/kura-keerb ...
Leuk! Wij ook. Wij hebben de lattenbodem op de grond gelegd dus daardoor gelijk een hoge omranding.

7 maanden geleden

Reactie op Mama155

Leuk! Wij ook. Wij hebben de lattenbodem op de grond gelegd dus daardoor ge ...
Oh, dat is slim! Wij wilden er een los hekje bij kopen, maar dit kan natuurlijk ook. Ging dat makkelijk? En was de overgang op die manier een beetje soepel?

7 maanden geleden

Reactie op Tamara_30

Oh, dat is slim! Wij wilden er een los hekje bij kopen, maar dit kan natuur ...
Jahoor ging heel makkelijk! Als het bed in elkaar staat kun je de lattenbodem er zo in leggen. Overgang is nog lastig.. we oefenen nu eerst met de middag dutjes. Ze mag kiezen of ze in haar oude of nieuwe bedje wil slapen. Ze kiest nu nog vaak voor de oude. Wel gaan we vaak boekje lezen in de nieuwe om te wennen.