3 Reacties

één jaar geleden

Meerdere soorten aanbieden. Dus los zoete aardappel, broccoli etc. En de pasta wel blijven aanbieden. En daarnaast dan bijv. Ook zoete aardappel. Je kunt ook veel recepten op mijn instagram account vinden @deveganmoeder

één jaar geleden

Als ik het zo lees is het al een succes, hij is z’n eten aan het onderzoeken en maakt spelenderwijs kennis met voeding.

één jaar geleden

Hier eet ze wat ik eet, maar houd ik dan bijvoorbeeld ook wat van de groente en pasta apart en bied ik alles op 1 (verdeelbaar) bordje aan. Helaas hoort het spelen en op de grond gooien van eten bij de ontwikkeling. Hier krijgt ze wel redelijk wat naar binnen, maar zodra ik merk dat ze klaar is haal ik haar bord weg omdat ze dan gaat klieren. Na het eten bied ik altijd nog een vorm van zuivel aan zoals aardbeien yoghurt, normale yoghurt of een soort vla. Krijgt ze toch wat extra’s binnen. En zoals eerder al benoemd, lekker uitproberen met allemaal soorten groente, pasta en sausjes! Bied dit los aan en ook gecombineerd in een gerecht. Pittige saus kun je verdunnen met kookroom, creme fraishe of kokosmelk voor de kleine, zo is hij iets milder