13 Reacties

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde van de ene op de andere dag en geen idee waarom. Hoop inderdaad ook dat het weer een fase is waar we doorheen moeten. Voor de rest is hij ook super vrolijk en heeft er zelf geen last van😁

één maand geleden

We zijn ondertussen 2 maanden verder. Hoe gaat het bij jullie? Hier is de struggle alleen maar meer aan het worden en hij zit met zijn gewicht al op de -2.5 lijn.....

één maand geleden

Hier is onze zoon ook ineens slechter gaan (avond)eten. Hij is sowieso ineens anti groente geworden. Hij eet overdag wel gewoon goed brood, fruit en ook paprika en tomaat. ‘S avonds gaat het daarin tegen dus een stuk minder goed. Maar waar wij eerst eigenlijk nooit potjes gaven geven we deze nu ineens met regelmaat. Op een of andere manier gaan die er namelijk wel altijd in 🤷🏻‍♀️. Ik heb dan liever dat hij op die manier nog wat gezonds binnenkrijgt 😂

één maand geleden

Die van mij is altijd al een slechte eter geweest, heb er helaas geen tips voor. Tijd lang bij de kindarts gelopen, omdat ze ondergewicht had. Het is niet veel beter geworden. Nu tegen de 11 kilo aan

één maand geleden

Reactie op Didiizzy

Hier is onze zoon ook ineens slechter gaan (avond)eten. Hij is sowieso inee ...
Heb ik ook veel gedaan... ben blij dat ze nu ook af en toe ons eten eet... anders hou je ze gewoon niet op gewicht... ook af en toe knijpfruit als niks werkt voor ontbijt. Gelukkig lust ze nu ook pannenkoeken en eierkoeken en appels eet ze... appeltaart... kaas en vleeswaren laatsre tijd ook. Je hebt ook van die warme ochtendpap voor kleine kinderen

één maand geleden

Reactie op Nyn91

We zijn ondertussen 2 maanden verder. Hoe gaat het bij jullie? Hier is de ...
Brood gaat gelukkig wel goed, de rest is ellende. Nu ook weer een aantal keer ziek geweest en nu een longontsteking en dan gaat er dus helemaal niks meer in. Afgelopen weekend in het ziekenhuis te horen gekregen dat hij nu echt moest gaan eten of anders sondevoeding (ook om aan te sterken) gelukkig nu wel weer wat gegeten maar niks gezonds.. echt shit, maarja wat er in gaat, gaat er in op dit moment

22 dagen geleden

Een en al herkenning hier! Onze dame is nooit een goede eter geweest, maar op dit moment weigert ze iedere hap tijdens het avondeten. Het lijkt ook een beetje op desinteresse. Wanneer ik er een er grap, verhaal of iets anders leuks van maak, krijg ik er nog net een hap in. Ik laat haar inmiddels ook spelen wanneer wij aan tafel zitten en probeer af en toe een hap. Ik wil er geen gevecht van maken, bang dat ze dan helemaal niets meer eet. Als ik alle verhalen hier lees, hoop ik echt dat het een fase is!

21 dagen geleden

Reactie op sbf1712

Brood gaat gelukkig wel goed, de rest is ellende. Nu ook weer een aantal ke ...
Oh noo... Zo zielig. Ze willen wel, maar als ze zo ziek zijn werk alles tegen...

16 dagen geleden

Keelamandelen?

16 dagen geleden

Reactie op Mayla

Keelamandelen?
Vorige week bij de kno arts geweest, vanaf februari mag hij geopereerd worden aan z’n keel en neusamandelen! Kinderarts en kno arts hopen dat hij dan minder vatbaar is, en misschien ook wel weer beter eten

15 dagen geleden

Been there done that en nu twee weken later gaan plots volle borden gestoomde groenten er in. Boterhammen a volonte. Fruit nog moeilijk. Maar bleek dus ondergewicht door meer dan een jaar aanhoudende oorontstekingen en keelamandelen. Opereren pas gekeegen omdat we vast en standaard elke week ziekenhuis bezoek deden dus ze zagen het dossier langer en langer worden

15 dagen geleden

Nu dus keelamandelen weg. Buisjes gezet en even weekje afgezien qua genezing. Is geen pret. Maar nu plots bijgekomen, en goed eten dus zeker laten checken

15 dagen geleden

Ps: kind was normaal wel goede eter maar door dus jaarlang ziekte (constant slijmvliesontsteking, oorontstekingen en keelpijn) werd het eten een jaarlang een ramp en kwamen er geen kilos bij. Bij ons was dit dus de reden blijkbaar