9 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben bij de eerste verjaardag een eindtijd gepakt van 3 tot 7, dit jaar geen eindtijd. Maar dit is zeker niet gek!

9 maanden geleden

Ik vind het ook niet gek. Ik had het ook zo in het appje benoemd van. Ik vier het van 15u tot 19u en benoemd van 3 uur zal ik wakker worden en om 19u moet ik naar bed. En al helemaal als je 38 weken zwanger bent. Zal iedereen het zeker moeten snappen!

9 maanden geleden

Vind ik helemaal niet gek hoor! Doe ik zelf ook altijd en iedereen om ons heen ook. En al helemaal als je 38 weken zwanger bent!

9 maanden geleden

Dit is een prima tijd! Voor je dochter is dit ook lang genoeg. Wij doen het zelf van 14.30 tot 17.00 uur. Dan iets makkelijks eten en lekker naar bed

9 maanden geleden

Ik maakte met een foto een uitnodiging die ik via whatsapp stuurde. Daarop stond dan waarvoor ze werden uitgenodigd: Bv: ‘naam kindje’ wordt 2 en nodigt jullie uit voor een lekker stukje taart! Welkom vanaf 14:30!’ Dan was het meteen duidelijk dat er geen avondeten ofzo was :)

9 maanden geleden

Ik zou als ik jou was nog korter houden. Bedoel je bent 38 weken. Mensen houden daar ook wel rekening mee. 14:30 tot 17:00 is ook lang genoeg 🤗

9 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties. Ben toch altijd bang wat mensen wel niet denken 🤣 Maar heb het nu met eindtijd gedaan.

9 maanden geleden

Gelijk heb je!! Wat fijn dat je het nog wel (hopelijk) kan vieren. Ik ben 20 april uitgerekend en mn zoontje is 26 april jarig dan wordt hij 2.

9 maanden geleden

Wij hebben het vorig jaar ook op de uitnodigen gezet van 13:00 tot 17:00. Zeker gezien je 38 weken zwanger bent zal echt niemand dat gek vinden. Ik weet niet hoe je dochter is maar mijn zoon zou na zo’n middag zelf ook kapot zijn. 😅