10 Reacties

13 dagen geleden

Hier ook! Het is enorm uitputtend inderdaad. Ik kijk het aan een paar weken, het schijnt er rond deze leeftijd namelijk bij te horen. Hopelijk gaat dit vanzelf voorbij 😵‍💫

13 dagen geleden

Wij hebben dit tot een paar maanden geleden ook gehad. Heeft maanden geduurd. De truc was hier om echt door de cyclus heen te breken en een strakker slaapschema aan te houden. 12.00 dutje en 19.00 naar bed. Was binnen 2 dagen om naar een nieuw ritme waarbij hij tussen 6.00 en 7.00 wakker werd. Ik weet dat het onmogelijk lijkt om te wachten met het dutje maar het was gewoon echt even er doorheen. Slaapregressie hebben we nu ook weer last van, maar dat duurt meestal korter

13 dagen geleden

Reactie op silverpeach

Hier ook! Het is enorm uitputtend inderdaad. Ik kijk het aan een paar weken ...
Heftig he! Ik hoop het wel.. op dit moment zie ik nog geen licht aan het einde van de tunnel 😅

13 dagen geleden

Reactie op Sofysio

Wij hebben dit tot een paar maanden geleden ook gehad. Heeft maanden geduur ...
Bedoel je echt dagelijks vaste slaaptijden? Ik kijk nu naar de wakkertijd maar dat heeft ook geen zin meer nu hij zo vroeg wakker wordt en een 2e powernap weigert

13 dagen geleden

Reactie op Emily01

Bedoel je echt dagelijks vaste slaaptijden? Ik kijk nu naar de wakkertijd m ...
Nee klopt, ik ben wat advies gaan volgen om hem niet voor 12.00 een dutje te laten doen. En niet voor 19.00 naar bed. Ik moet echt zeggen dat dat de truc was voor de vroege ochtenden bij ons. Vrijwel meteen. Wakker tijd kijk ik al niet meer na sinds we naar 1 dutje over zijn.

13 dagen geleden

Reactie op Sofysio

Nee klopt, ik ben wat advies gaan volgen om hem niet voor 12.00 een dutje t ...
Aah oke ik ga dit eens proberen hoop dat dit de oplossing gaat zijn. Thanks voor de tip!

13 dagen geleden

Haai! Hebben wij ook gehad tot een maand of twee geleden. Consult gedaan bij slaaptipsvoorbabys en heeft enorm geholpen. Bij ons kwam het neer op slapen om 12:30 en 18:00 uur. Zo vroeg, omdat hij moe was en bij oververmoeidheid maken ze cortisol aan en dat duurt lang om uit hun systeem te raken. Als ze dan om 5 uur s’ochtends wakker worden is de cortisol en nog wel en de melatonine uitgewerkt en dan slapen ze niet verder. Hij sliep al heel snel langer door en nu rustig bed tijd verlaat naar 19:00 uur. Hij wordt nog steeds vaak om 06;00 uur wakker, maar dat is al beter dan 04:30 zoals het meer dan een jaar was 🙈. Geen idee of dit voor jullie ook werkt, anders kan ik slaaptipsvoorbabys enorm aanraden. Zet hem op!

12 dagen geleden

Reactie op Roos.K

Haai! Hebben wij ook gehad tot een maand of twee geleden. Consult gedaan bi ...
Heel erg bedankt voor de tip!

9 dagen geleden

Reactie op Roos.K

Haai! Hebben wij ook gehad tot een maand of twee geleden. Consult gedaan bi ...
Wij hebben onze oudste ook ongeveer 1,5 jaar lang vroeg in bed gestopt. We merkten dat later naar bed betekende juist eerder wakker. 6 uur was bedtijd voor hem. Dan werd hij alsnog rond 6 uur wakker, maar dit was beter dan 445. Papa en mama gingen dan ook rond 21 uur naar bed.

9 dagen geleden

Reactie op Kahless

Wij hebben onze oudste ook ongeveer 1,5 jaar lang vroeg in bed gestopt. We ...
Idd die oververmoeidheid is wel herkenbaar. Dan blijft het een soort vicieuze cirkel. Wij stoppen hem ook vroeg in bed maar heeft helaas nog geen succes.. Hoop dat het maar de 2 jaar slaapregressie is en we er met een paar weken vanaf zijn (fingers crossed)