16 Reacties

één jaar geleden

Als ik dit hoor zou ik heel blij zijn haha. Onze zoon elke dag om 545 histrisch wakker dus vanaf zes beneden. En middagslaap weigert hij soms ook. De hele dag niet te houden :(

één jaar geleden

Reactie op romee1983

Als ik dit hoor zou ik heel blij zijn haha. Onze zoon elke dag om 545 histr ...
Aawwwh wat rot!! ☹️☹️ pittig dan ook he als ze de hele dag niet slapen.

één jaar geleden

Hier een beetje dezelfde struggle. Dochter is altijd tussen 5 en 6 wakker. Meestal dichter bij de 5 dan bij de 6. En 's middags slaapt ze van 12 tot 3 ongeveer, maar stort ook echt om uiterlijk half 7/7uur weer in. Ik zou ook niet weten hoe ik het kan veranderen. Ik heb me er maar bij neergelegd.

één jaar geleden

Mijn zoon heeft dit ook maanden gehad. Ik bracht hem dan ook altijd maar rond 18.00/18.30 naar bed omdat alles zo naar voren schoof. Middagdutje hetzelfde als bij jullie. Uiteindelijk eens geprobeerd om door de zure appel heen te bijten en pas om 19.00 erin te leggen, warempel slaapt hij sinds die nacht wel tot minimaal 6.30.

één jaar geleden

Ons zoontje is al sinds hij 4 maanden is (nu 19 mnd) rond 05:00 uur wakker. Vroeger/later naar bed, meer of minder slapen overdag niets maakt uit. Zelf eerder dat hij vroeger wakker wordt als hij meer moe is. Ik wissel af met me erbij neer leggen en aaaah geef me de gouden tip 🙈

één jaar geleden

Reactie op Sofysio

Mijn zoon heeft dit ook maanden gehad. Ik bracht hem dan ook altijd maar ro ...
Helaas ook al een keer geprobeerd… echt een strijd, ze houdt dat ook niet vol tot zolaat en dan wordt ze alsnog zo vroeg wakker…

één jaar geleden

Reactie op Roos.K

Ons zoontje is al sinds hij 4 maanden is (nu 19 mnd) rond 05:00 uur wakker. ...
Hier dus ookk!!!!

één jaar geleden

Mijn zoontje is ook altijd tussen 5 en 6 in de ochtend wakker. Hebben echt al zoveel geprobeerd om dit te veranderen, maar nu hebben we ons er nu maar bij neergelegd dat het zo is .. ‘Uiteindelijk komt dit goed’, hier hou ik me maar aan vast. Nu ga ik zelf meestal vrij optijd naar bed en pas ik mijn eigen ritme een beetje aan aan die van hem, dit werkt voor mij gelukkig best goed.

één jaar geleden

Ik zou proberen om het slaapje overdag steeds met 15 min te verlaten en dan max 2 uur laten slapen, totdat je ongeveer op van 13.00-15.00 uur zit en een avondbedtijd van 19 00 uur. Dit zou moeten helpen

één jaar geleden

Reactie op Marieke-95

Ik zou proberen om het slaapje overdag steeds met 15 min te verlaten en dan ...
Dit heb ik gedaan en echt volgehouden! Nu 07.00 wakker. Echt zo blij mee. Sta gewoon versteld dat t werkt als je het volhoudt. Hij ligt er niet later in dan 19.00 uur. En tussen 1 en 3 slapen.

één jaar geleden

Hoe gaat het nu? Wij hebben een consult bij slaaptipsvoorbabys gedaan en na een jaar wakker worden rond 5 uur wordt hij nu steeds later wakker! Eerst half zes, toen zes uur en nu half zeven! We zijn nog bezig dus ik heb er wel vertrouwen in dat het nog wat later wordt. Ik dacht dat slaapcoaches onzin was 🙈 maar nu denk ik hadden we dit maar eerder gedaan. We krijgen weer wat kleur op onze gezichten 😁

één jaar geleden

Reactie op Roos.K

Hoe gaat het nu? Wij hebben een consult bij slaaptipsvoorbabys gedaan en na ...
Hee! Hier vaak nu rond 6:30 wakker . Soms ook eerder maar dan ligt ze rustig wakker te worden.. Wat fijn dat jullie een consult hebben gehad! En dat het ook helpt. Breng je hem dan later naar bedje? 😃

één jaar geleden

Reactie op Jessyx

Hee! Hier vaak nu rond 6:30 wakker . Soms ook eerder maar dan ligt ze rust ...
Oh nou dat scheelt al een hoop! Nee eerder juist! Om zes uur naar bed. En overdag 1 keer slapen ipv 2 keer. Dat hadden we al wel eerder geprobeerd alleen juist door combi met vroeg naar bed lukte het nu wel. Nu het beter gaat gaan we langzaam weer elke avond iets later naar bed. Ben echt zo blij!

één jaar geleden

Reactie op Jessyx

Hee! Hier vaak nu rond 6:30 wakker . Soms ook eerder maar dan ligt ze rust ...
Wat goed!! Mag ik vragen wat de slaapcoach voor tips heeft gegeven? Het is hier zo rommelig. Veel dutjes worden overgeslagen en vroeg wakker 🥱

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Wat goed!! Mag ik vragen wat de slaapcoach voor tips heeft gegeven? Het is ...
Hee! Ik heb zelf geen slaapcoach. Maar ik volg mijn dochtertje heel erg, ze doet nog 1 slaapje overdag. Vaak rond 11:00 is ze heel moe en gaat ze naar bed! Anders is ze soms over haar slaap heen… hier ook een paar dagen gehad dat ze weigerde. Ze gaat ook rond 1800 naar boven omdat ze dat echt nodig heeft merken we! Vind het sneu om haar nog langer wakker te houden dan!

één jaar geleden

Wow wat een luxe uren hebben jullie 😅 zou ik wel willen