6 Reacties

3 jaar geleden

Ja! Ik heb de Easy Flow van Nutrea. Goedkoper dan de Elvie en ik vind hem persoonlijk beter! Tijdens het kolfconsult beide geprobeerd en kreeg bij de Elvie geen melk er uit. Uit de Easy Flow wel!

3 jaar geleden

Reactie op Onzebaby123

Ja! Ik heb de Easy Flow van Nutrea. Goedkoper dan de Elvie en ik vind hem p ...
Die ga ik direct eens opzoeken! Bedankt🙊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik heb de youha (aliexpress levering uit Tsjechië) dat is exact dezelfde als elvie alleen 80euro voor 2... ik gebruik hem nu 4 dagen en hij is super! Je stopt hem in je bh en kunt gewoon verder gaan met wat je deed! Als je op dit forum zoekt op youha zie je heel veel dames die hem gebruiken. € 5,48 52%OFF | Youha Elektrische Borstkolf 28/24Mm Wearable Handsfree Wearable Borst Cup Bpa-vrij Oplaadbare Comfort Breastfeedmilkcollector https://a.aliexpress.com/_vTLDRP

3 jaar geleden

Reactie op Onzebaby123

Ja! Ik heb de Easy Flow van Nutrea. Goedkoper dan de Elvie en ik vind hem p ...
Dat is een enkele kolf toch? Heb je er dan twee gekocht?

3 jaar geleden

Ik heb deze sinds 2 weken. Bevalt super goed. Bij vorige 2 had ik ook een handkolf, werkte ook maar nu vaak binnen 10 minuten al klaar, echt super. Heb geen andere elektrische gebruikt dus kan het niet vergelijken met mandela ofzo, maar die vond ik veel te duur.

3 jaar geleden

Reactie op Eve1985

Dat is een enkele kolf toch? Heb je er dan twee gekocht?
Ja heb er twee gekocht inderdaad!