8 Reacties

2 maanden geleden

Op Vinted grote paw patrol autos gekocht

2 maanden geleden

Het is mijn 3e kind dus ik heb voornamelijk praktische cadeautjes: - wasbare zwemluier van HappyBear - badponcho met naam - pyjama van feetje - speen met naam (voor op de opvang) - badpakje (wij gaan in januari naar centerparcs)

2 maanden geleden

Ben aan het kijken voor leuke spelletjes om als gezin te doen en ook leerzame dingen vast voor groep 1! En verder heeft hij zelf heel veel uitgezocht dus even kijken

2 maanden geleden

Mijn dochter heeft een pop gekregen dus ze krijgt van sinterklaas daar accessoires voor. Kleertjes, kinderstoel, draagzak dat soort dingen. Ook is ze dol op verkleden dus de bak met verkleedkleren wordt uitgebreid met allemaal leuke setjes. Verder hebben wij inderdaad spelletjes gevraagd: Kleurentorentje Twister junior Grote vloerpuzzel En knutselspullen zijn hier ook niet aan te slepen dus stiften, verf, strijkkralen, klei, kleurpotloden, blaasstiften. Alles wat met knutselen te maken heeft. Ook staan er een paar boekjes op het verlanglijstje. - Coco kan het - het kindje van de gruffalo En we hebben kaartjes voor een theatervoorstelling die gaan ook in de zak van sinterklaas.

2 maanden geleden

Reactie op MamavanVajèn

Mijn dochter heeft een pop gekregen dus ze krijgt van sinterklaas daar acce ...
Oh en de loco en tiptoi staat ook op het lijstje.

2 maanden geleden

Heb voor nu voor Sint en kerst al het volgende gehaald: - marble rush knikkerbaan xl van vtech - ik leer lezen - ik leer rekenen - monsterjam bestuurbare haaiauto - op weg naar groep 1 - the floor is lava spel - Paw patrol dropple spel - banana joe spel - knutsel spullen Verder weet ik het nog niet

2 maanden geleden

Leuk om ideeën op te doen. Wij proberen maar een paar cadeautjes te doen, anders is die van ons helemaal overprikkeld. Maar hieronder wat ideeën: - Rolschaatsen; - Elektro; - Theesetje; - Duplo/Lego; - Gymtas; - Beker en trommel; - Pyjama;

vorige maand

Ik heb het meeste al besteld of in huis, we geven deze december (voor 1 verjaardag en twee kindjes sinterklaas): - wipplank bij de stapelstenen - set magneettegels - houten plankjes bij de blokken die we al hebben - extra kinetisch zand - krijtjes En dan nog wat cadeautjes waarschijnlijk die we van familie krijgen, wat extra duplo of auto’s voor ons zoontje. We doen niet te veel is mijn bedoeling.