7 Reacties

één jaar geleden

Hier ook nog steeds een flesje 's nachts, vanalles al geprobeerd maar we krijgen hem anders niet in slaap (en willen zelf ook graag slapen). Onze zoon is 1,5 jaar.

één jaar geleden

Eventueel avondfles doen wanneer jij naar bed gaat? Dat doe ik nml ook. Of de fles afbouwen? In hoeveelheid en/of verhoudingen.

één jaar geleden

Hier ook nog flesjes, vaak bij t naar bed brengen én in de nacht wel een keer ergens, soms 2u soms 5u soms niet 🤷🏻‍♀️ Zal vanzelf ophouden denk ik, en hoop ik haha. Maar slaap is heilig

één jaar geleden

Hier geen flesje maar wel borstvoeding ‘s nachts. Is echt normaal en goed voor de groei om ‘s nachts nog wat te drinken.

één jaar geleden

Hier wordt hij nog wakker voor een avond fles en als hij die eens overslaat dan komt ie s nachts ( wat we zelf nog vervelender vinden natuurlijk). Wij komen er ook maar niet vanaf… precies zoals jij beschrijft

één jaar geleden

Hier 's nachts ook nog een flesje melk. Ze vindt het heerlijk en zonder wil ze dan ook niet slapen. Lijkt mij prima, zie het probleem niet zo met de tandjes. Als je die poetst voordat ze naar bed gaat is het toch prima

één jaar geleden

Hier ook nog fles snachts. Soms slaapt hij door, maar meestal komt hij nog een keer. Prima voor ons, want gaat snel weer slapen. Houdt vanzelf wel op. Heb dat ook van veel mensen in mijn omgeving gehoord, dat ze het zelf wel laten vallen en se het nog lang gegeven hebben. Heb ook vaker gehoord dat je het wel kan afbouwen als je echt wil, minder melk er in of andere verhouding melk/water zodat her steeds waterige wordt. Maargoed, zelf dus niet geprobeerd.