26 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees graag mee! Die van de etos was echt zo kapot. Borstel kwam uit het handvat en helemaal vervormd. Die van de zeeman was lekker goedkoop maar krast onder in de flessen. Ik heb nu een siliconen en dat is superfijn! Wel een iets andere manier van schoonmaken, de normale borstels (vooral die met spons) maken zelf schuim als je een drupje Dreft pakt en bij de siliconen borstel moet je water erbij doen in de fles en even 'opkloppen' dan werkt het wel super. De eerste keren leek het alsof het niet werkte, maar nu steeds perfect schoon!

3 jaar geleden

Ik heb die van de Kruidvat die bevalt me goed zit in handvat ook een klein borsteltje in voor de speen. Iedeaal
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik heb die van de HEMA. Werkt prima en er zit ook een klein borsteltje bij voor de speen. Gebruik ik nu 12 weken.

3 jaar geleden

Hier ook HEMA, blij mee

3 jaar geleden

Ik heb deze en die gaat bij mij redelijk lang mee. Ik heb ook die van de Hema maar die haren zijn veel harder dan die van de action.

3 jaar geleden

Hier van dr Brown. Goede kwaliteit!

3 jaar geleden

Ik gebruik het bijbehorende schoonmaakborsteltje voor de dingetjes in de brown fles en voor het flesje zelf ben ik met een sponsje gaan doen die we alleen gebruiken voor de flesjes 😊 zo weet ik gewoon dat ze goed schoon worden🥳

3 jaar geleden

Heb die van Difrax maar niet super blij mee. Ga die van dr Brown proberen

3 jaar geleden

Ik heb de borstel van Kruidvat. De borstel is niet duur en werkt prima. Na +/-3 maand gaat het sponsje kapot.

3 jaar geleden

Die van dr Brown vind ik top
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik gebruik de roze van Dr brown's. Die blauwe met alleen de rubberen haren vind ik niks.

3 jaar geleden

Ik heb ‘m van de wibra, siliconen borstel. Topding!

3 jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Ik heb deze en die gaat bij mij redelijk lang mee. Ik heb ook die van de He ...
Deze.. hartstikke fijn!!

3 jaar geleden

Ik gebruik de blauwe borstel van Dr brown. Deze heeft siliconen haartjes en gooi ik regelmatig met de flessen mee in de vaatwasser. Bij een borstel met spons kunnen veel bacteriën kruipen en vind ik persoonlijk geen fijn idee.

3 jaar geleden

Ik gebruik die van medela , heel fijn met een houder om hem op te zetten

3 jaar geleden

Avent gebruik ik, toch wel tevreden van 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Avent

3 jaar geleden

Ik heb die van de action. Heel prettig! Zit ook een klein Borsteltje bij voor de speen. Ik koop om de 8 weken een nieuwe

3 jaar geleden

Wij zijn t meest tevreden over deze tot nu toe

3 jaar geleden

Wij gebruiken de flessenborstel vd Hema, die bevalt ons goed