10 Reacties

16 dagen geleden

P.S onder zijn neusje is een krafje van een valpartij, dit is geen uitslag. Zit puur op zijn wang en kin.

16 dagen geleden

Kan je de foto niet aan je huisarts sturen?

16 dagen geleden

5 of 6e kinderziekte?

16 dagen geleden

Reactie op Marijntje333

Kan je de foto niet aan je huisarts sturen?
Dat kan ja, maar ik vond dit niet meteen nodig. Hij is niet ziek, geen koorts, gewoon uitslag waarvan ik benieud was of ouders dit herkennen. Vraag me af waarom dit altijd de eerste comment moet zijn. 🤷🏼‍♀️

16 dagen geleden

Reactie op RMGielen

Dat kan ja, maar ik vond dit niet meteen nodig. Hij is niet ziek, geen koor ...
Jeetje wat een defensieve reactie... jij vraagt hulp en ik geef een heel normale reactie. Veel mensen weten namelijk niet dat je foto's aan de huisarts kan sturen. Is juist voor dit soort vragen heel handig. Maar goed, ik probeerde gewoon even met je mee te denken.

15 dagen geleden

Oh mijn zoontje heeft gelijkaardige plekjes (zie foto). Bij hem zijn het eczeemopstoten. Wij zijn bij de apotheker een pot hydraterende creme gaan halen van Uriage genaamd “Xemose”. Werkt goed!

14 dagen geleden

Hier heeft mijn dochter ook af en toe zulke vlekken. Maar dat is hier eczeem. Daar hebben we zalf voor. Ik zal het altijd even navragen of laten controleren door een huisarts mocht het er vandaag ook nog zitten.

14 dagen geleden

Reactie op sasx

Hier heeft mijn dochter ook af en toe zulke vlekken. Maar dat is hier eczee ...
Ja, is nogsteeds niet weg. Wordt niet erger maar ook niet minder. Als het dit weekend zo blijft dan maandag even huisarts bellen inderdaad.

14 dagen geleden

Reactie op RMGielen

Ja, is nogsteeds niet weg. Wordt niet erger maar ook niet minder. Als het d ...
Verstandig en anders een dermatoloog. Wij lopen bij dermatoloog omdat de zalfjes die huisarts voorschreef niks hielp.