9 Reacties

één jaar geleden

Wij merken bij onze dochter van bijna 10 maanden dat de slaapzak aan juist helpt 'tegen' het staan, optrekken en bewegen in bed. Zonder slaapzak is dit namelijk veel makkelijker (en ook onrustiger voor haar)

één jaar geleden

Ledikant een stand omlaag? Net als de box? Als dit mogelijk is. Wij hebben het op die manier opgelost

één jaar geleden

Mijn zoontje doet dat ook maar we hebben gewoon ziin slaapzak aan en bed op laagste stand staan!

één jaar geleden

Je hebt ook slaapzakken met broekspijpen. Google maar eens

één jaar geleden

Ons zoontje staat ook altijd in bed met zn slaapzak aan. Ledikantje op de laagste stand en klaar! Wat is je achterliggende reden waarom je misschien denkt dat de slaapzak beter uit kan?

één jaar geleden

Wij houden hem ook in zijn slaapzakje. Hij wil ook staan, maar zonder slaapzak is hij nog actiever. Slaapzak helpt hem rustig worden en maakt het iig iets moeilijker. Onze oudste heeft wel 2 jaar in zijn slaapzak gelegen.

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Ons zoontje staat ook altijd in bed met zn slaapzak aan. Ledikantje op de l ...
Dit vraag ik mij ook af

één jaar geleden

Hier houden we haar in slaapzak, ze is te bewegelijk om onder een deken te slapen. Oudste van 2,5jaar slaapt ook nog steeds in slaapzak, vindt ze zelf fijn. Zij inmiddels wel in meest dunne slaapzak met deken erover om de overgang in te zetten. Maar ze wil de slaapzak nog erg graag aan, geeft ook geborgenheid denk ik.

één jaar geleden

Waarom denk je dat het mogelijk beter is om de slaapzak nu uit te laten?