11 Reacties

één jaar geleden

Ik zie een typefoutje; sorry🤣

één jaar geleden

Duidelijk te zien dat je rug wervel is verschoven. Ik zou gewoon bellen al doet ze er lacherig over. Ik had gewoon gezegd van ik heb het idee dat u mij niet serieus neemt. Ik wil ik sta erop dat u mij door verwijst en dan geen fysio want dat heeft duidelijk niet geholpen bij mij. Verga al een jaar van de pijn. En wil nu dat er wat aan gedaan gaat worden. En als je zelf niet durft laat je man bellen of een familielid. Anders naar een andere dokter gaan. Ik zou als ik jou was echt bellen zelfs iemand die niet heeft gestudeerd ervoor ziet dat het schreef loopt. Sterkte

één jaar geleden

Reactie op inmayimamom

Ik zie een typefoutje; sorry🤣
Vind dit een beetje trieste reactie. Ben je docent Nederlands. Want dan kun je beter je leerlingen corrigeren sorry hoor kan echt niet.

één jaar geleden

Reactie op aaltje1979

Vind dit een beetje trieste reactie. Ben je docent Nederlands. Want dan kun ...
Dit is een reactie op haar eigen post 😉

één jaar geleden

Gewoon bellen. Eventueel kun je bij een andere arts terecht? Zodat je je serieuzer genomen voelt. Of mocht dit niet kunnen benoemen dat je de reactie laatst vervelend hebt ervaren.

één jaar geleden

Chiropractor heb je je volgens mij geen verwijzing voor nodig?

één jaar geleden

Ik zou even langs een chiropractor gaan. Dit ziet er niet idd niet goed uit. Verwijzing ben je niet nodig

één jaar geleden

Ik heb heel lang een scheef stuitje gehad door de bevalling (sterrenkijker). Ik ben uiteindelijk recht gezet en m’n stuitje ook via een inwendige behandeling (kan het niet mooier maken sorry haha) Ik neem ook silsolutions van vitakruid en heb alleen nog last tijden de menstruatie, verder niet! Je mag me altijd even een berichtje sturen als je wilt!

één jaar geleden

Reactie op ROSAXX

Gewoon bellen. Eventueel kun je bij een andere arts terecht? Zodat je je se ...
Hoii sorry ik ben een tijdje afwezig geweest, ik ben naar de chiropractor geweest maar die durfde er niet aan te zitten omdat mijn spieren te gespannen zijn. Nu heb ik verschillende soorten therapieën. Ik ben alleenstaande moeder en ze denken dat ik heel veel stress heb wat op mijn lichaam slaat

één jaar geleden

Reactie op aaltje1979

Vind dit een beetje trieste reactie. Ben je docent Nederlands. Want dan kun ...
Ahh dankjewel dat je het voor me op wilde nemen 🤭 ik reageerde op mezelf omdat ik een typefoutje zag🙈

één jaar geleden

Dankjulliewel voor jullie lieve reacties dat waardeer ik enorm❤️