30 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Ber22

Ik heb net even gekeken, uit één pak gaan 28 flessen. Één pak bestaat uit 2 ...
Ah kijk, dat heb je goed uitgezocht. Bij biobim hebben ze het pak verdeeld in 2 zakken. Wellicht bij meer merken?

één jaar geleden

Ha, ja bedankt voor het uitzoeken! Alleen is terug naar de fles wat mij betreft echt geen optie; we zijn er al helemaal van af en ik ben zelf overtuigd dat bekers beter zijn voor de ontwikkeling van de mond vanaf deze leeftijd. Maar ik ga wel lekker aan de slag met karnemelk, plantaardige melk, smaakjes, smoothies en misschien nog eens een ander merk opvolgmelk maar dan uit de beker 😉

één jaar geleden

Reactie op Sparkling_helix

Ha, ja bedankt voor het uitzoeken! Alleen is terug naar de fles wat mij bet ...
Hier hetzelfde! We hebben het al warm aangeboden en ook koud en allerlei bekers maar geen succes.. Wil zelf ook echt niet terug naar de fles ivm mondmotoriek.. wij geven nu pap in de ochtend met melk en ze krijgt in de middag ook yoghurt. Maar ook ik zou graag hebben dat de kleine melk leert drinken. Door deze topic ga ik de karnemelk ook eens proberen. Vind dat zelf ook echt niet lekker.. wat betreft de alpro tips etc.. Alpro is toch geen zuivel? Dat kreeg onze dochter toen ze ook pepti dronk ivm koemelkallergie.

één jaar geleden

Wij hebben bij de diëtiste gelopen ivm koemelkallergie en zij zei dat je gewone melk ook prima af kan wisselen met sojamelk. Daar zit ook genoeg calcium en andere voedingsstoffen in. Dit heeft echt een andere smaak dan melk, misschien werkt dit. Ze vertelde ook dat amandelmelk amper voedingsstoffen heeft en dat raadt ze af als vervanging. Een keertje ‘voor de lekker’ is natuurlijk prima, maar het moet geen vervanger van de melk worden voor de inname van calcium enzo

één jaar geleden

Ik wilde zelf vroeger ook nooit melk, maar m’n moeder bleef het aanbieden. Later bleek ik allergisch, dus wellicht geeft ze het zelf aan?

één jaar geleden

Reactie op RG5991

Ik wilde zelf vroeger ook nooit melk, maar m’n moeder bleef het aanbieden. ...
Had ik ook

één jaar geleden

Reactie op RG5991

Ik wilde zelf vroeger ook nooit melk, maar m’n moeder bleef het aanbieden. ...
En was dat dan alleen voor melk zelf of ook bijv. voor yoghurt? Want mijn dochter eet wel graag yoghurt en we hebben nog nooit echt aanwijzingen gehad dat ze daar last van had. Maar yoghurt is natuurlijk bewerkt op allerlei manieren dus daarom ben ik benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op Sparkling_helix

En was dat dan alleen voor melk zelf of ook bijv. voor yoghurt? Want mijn d ...
Alleen met melk! Yoghurt eet ik nog steeds graag, wel lactose vrij, maar ook lactose vrije melk doe je me geen plezier mee haha

één jaar geleden

Reactie op RG5991

Alleen met melk! Yoghurt eet ik nog steeds graag, wel lactose vrij, maar oo ...
Dan ga ik dat toch ook nog eens proberen, lactosevrije melk! Dank voor het delen!

één jaar geleden

Ik wou net de tip geven, misschien lactosevrije melk, of soja melk. Misschien vind ze de smaak niks.