13 Reacties
één jaar geleden
Gewoon lekker de kunstvoeding blijven geven tot ze geen behoefte meer heeft aan die fles. Wel erg kort door de bocht van het consultatiebureau. Ene kind heeft nog behoefte aan die laatste fles en bij andere kindjes duurt het iets langer voor ze daar mee stoppen.
En lust ze wel pap met gewone melk? Want dan kan je misschien als laatste fles een papfles geven
één jaar geleden
Hier hetzelfde🥲 ze neemt de ene keer iets meer maar nog steeds echt amper wat. Ze krijgt hier 1 tot 2 flessen kv. Ik heb nu maar opvolgmelk 4 gehaald (ondanks dat dat gewoon een verkoopding is en dus zoeter dan gewone melk). Hier eet de kleine meid super goed mee dus ga er van uit dat ze niet superlang nog een flesje wilt. En anders lekker flesje thee met melk (kreeg ik vroeger ook😂). Het gaat erom dat ze 300ml zuivel krijgen. Of het nou melk is, yoghurt noem maar op. Volg je kindje en heb vertrouwen❤️
één jaar geleden
Wij dachten dat onze dochter geen koemelk lustte, omdat ze ook alles weigerde waar het was gemengd met borstvoeding (ook hele kleine beetjes). Een niet-gemengde fles blijkt ze echter wel te lusten, zeker als het uit een flesje komt 😂 Geen idee of dit bij jullie ook zo is, maar misschien de moeite waard om te proberen
één jaar geleden
Je zou kunnen proberen eerst 30 cc gewone melk aan te bieden en dan de rest in kunstvoeding? Wij hadden dit met de pepti, dit drinkt hij nu gelukkig op bij oppas en opvang😅, maar duurde eeuwen voor mijn gevoel 😅. Thuis drinkt hij het nog steeds niet. Duwt steevast zijn beker weg