As woensdag wordt ons meisje geboren met een geplande keizersnede. Ik heb al eerder een spoed keizersnede gehad bij onze zoon van nu bijna 30 maanden. Ik heb hier bewust voor gekozen, maar nu het dichterbij komt vind ik het heel spannend en twijfel ik soms wel of ik de juiste keuze heb gemaakt. Enerzijds is het erg fijn om logistiek voor mijn zoon alles te regelen, het huis extra schoon te maken en restjes in te slaan , maar anderzijds ben ik ook bang voor het lange herstel, de afstand met mijn zoontje straks (mag hem zes weken niet tillen ). Wel is mijn partner zes weken vrij en neemt hij ons zoontje op zich. En ook gek dat ik woensdag ineens een baby heb . Zie ook op tegen de slapeloze nachten maar ben ook wel klaar met zwanger zijn. Kortom een rollercoaster aan emoties. Herkent iemand dit ??
Je moet doen wat voor jou het beste voelt. Twijfel je of je gewoon wil bevallen?
Ps. Je kunt altijd met je zoontje knuffelen, je kunt knielen of je man of iemand anders kan hem op bed of op je schoot tillen 🤗