29 Reacties
3 jaar geleden
Onze zoon was met 14 weken ruim 7 kg. Hij zit boven het gemiddelde maar gewoon binnen de norm.
3 jaar geleden
Mijn zoontje was vandaag 6.8 en 14 weken morgen. Hij was 62cm. Alles mooi volgens de lijn. 🥰
3 jaar geleden
Onze zoon weegt ook bijna 7 kg met 3 maanden. Helemaal goed voor zijn lengte volgens cb!
3 jaar geleden
Onze zoon weegt aan 3 maanden exact gewogen 8,080 kg dus het lijkt mij echt wel dik oké hoor😊! Hij volgt gewoon curve van na de geboorte, pediater zegt dat het goed is. Springt wel al uit zijn pakjes in maat 68 maar onze tweede baby was nog ietsjes zwaarder dan hij en nu op 3 jaar zeker geen overgewicht ;-) dus no worries
3 jaar geleden
Mijn dochter van 14 weken is 7,6 kg, maar ook bijna 70 cm lang. Ze ziet er niet ongezond vol uit en ze is verder super actief en gezond, dus verder maak ik me dan ook geen zorgen :)
3 jaar geleden
Mijn dochter woog ook 7kg met 3 maanden :) nu bijna 8kg met 4 maanden, geen overgewicht. Vooral als ze borstvoeding krijgen, dan komen ze gewoon snel aan. Vanaf nu zal hij waarschijnlijk dan iets minder snel aankomen en meer groeien in de lengte :) baby's zijn soms wat chubby haha❤trekt bij
3 jaar geleden
Hier ook een kleine bolle baby 😊 ze is nu 3 maanden en weegt 6,5 kilo. Ja ze zit aan de bovenlijn en je ziet het ook wel, ze heeft een lekkere dikke onderkin. Maar er gaat een hoop af als ze beginnen met zelf bewegen, kruipen/lopen. Ik zou me er nu nog niet zo'n zorgen over maken. Als het CB dat doet hoor je het vanzelf wel.

3 jaar geleden
Nee joh baby’s kunnen nog geen overgewicht hebben zou me niet teveel zorgen maken
3 jaar geleden
Je kunt inloggen op je persoonlijke pagina van het cb en daar de groeipijn van je kindje nakijken
3 jaar geleden
Relaxxxxx mama! Hou er rekening mee dat ze vaak in spurtjes groeien, dus ze zijn zo ineens weer wat langer ook en dan wat meer in verhouding. Een baby'tje heeft echt niet zo snel overgewicht, sowieso kom je elke maand bij het CB dus zijn ze er snel bij als het wel echt naar overgewicht gaat neigen, maar het zal ongetwijfeld meevallen 😊 Fijne vakantie!