29 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon was met 14 weken ruim 7 kg. Hij zit boven het gemiddelde maar gewoon binnen de norm.

3 jaar geleden

Onze zoon is woensdag 3 maanden en weegt 6,4 kilo bij t cb. Thuis was het 6,9, dus wel iets lichter
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Mijn zoontje was vandaag 6.8 en 14 weken morgen. Hij was 62cm. Alles mooi volgens de lijn. 🥰

3 jaar geleden

Onze zoon weegt ook bijna 7 kg met 3 maanden. Helemaal goed voor zijn lengte volgens cb!

3 jaar geleden

Onze zoon weegt aan 3 maanden exact gewogen 8,080 kg dus het lijkt mij echt wel dik oké hoor😊! Hij volgt gewoon curve van na de geboorte, pediater zegt dat het goed is. Springt wel al uit zijn pakjes in maat 68 maar onze tweede baby was nog ietsjes zwaarder dan hij en nu op 3 jaar zeker geen overgewicht ;-) dus no worries

3 jaar geleden

Onze zoon vandaag 6655 gram en 64 cm met 3 maanden. Ver boven het gemiddelde maar volgt zijn eigen groei lijn en dat was het belangrijkste zei de arts op het CB.

3 jaar geleden

Zoontje 3,5 maand, weegt 5975 gram en 64,5 cm lang

3 jaar geleden

Geen zorgen ☺️

3 jaar geleden

Mijn dochter van 14 weken is 7,6 kg, maar ook bijna 70 cm lang. Ze ziet er niet ongezond vol uit en ze is verder super actief en gezond, dus verder maak ik me dan ook geen zorgen :)

3 jaar geleden

Mijn dochter woog ook 7kg met 3 maanden :) nu bijna 8kg met 4 maanden, geen overgewicht. Vooral als ze borstvoeding krijgen, dan komen ze gewoon snel aan. Vanaf nu zal hij waarschijnlijk dan iets minder snel aankomen en meer groeien in de lengte :) baby's zijn soms wat chubby haha❤trekt bij
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Mijn zoontje was 7,1 kilo met 3 maanden en flesvoeding (geef niet teveel 5 flessen 120-150cc per dag) mja hij groeit gewoon goed haha.

3 jaar geleden

Hier ook een kleine bolle baby 😊 ze is nu 3 maanden en weegt 6,5 kilo. Ja ze zit aan de bovenlijn en je ziet het ook wel, ze heeft een lekkere dikke onderkin. Maar er gaat een hoop af als ze beginnen met zelf bewegen, kruipen/lopen. Ik zou me er nu nog niet zo'n zorgen over maken. Als het CB dat doet hoor je het vanzelf wel.

3 jaar geleden

Nee joh baby’s kunnen nog geen overgewicht hebben zou me niet teveel zorgen maken

3 jaar geleden

Je kunt inloggen op je persoonlijke pagina van het cb en daar de groeipijn van je kindje nakijken

3 jaar geleden

Over 2 weken 4 maand en weegt nu al 8kg140 🙈😅

3 jaar geleden

Relaxxxxx mama! Hou er rekening mee dat ze vaak in spurtjes groeien, dus ze zijn zo ineens weer wat langer ook en dan wat meer in verhouding. Een baby'tje heeft echt niet zo snel overgewicht, sowieso kom je elke maand bij het CB dus zijn ze er snel bij als het wel echt naar overgewicht gaat neigen, maar het zal ongetwijfeld meevallen 😊 Fijne vakantie!

3 jaar geleden

Wat is de lengte van je zoontje want als hij ook lang is dan is het in verhouding met elkaar. Onze meid wordt deze week 3 maanden en nu 64cm en weegt 6,5 kilo, cb zei ook ze is lang dus logisch dat ze ook zwaarder is.

3 jaar geleden

Onze zoon is woog met 3 maanden 7,2 kilo en was toen 65cm lang. Echt niet stressen om zo iets. Als ze gewoon maar hun eigen lijntje blijven volgens is het goed 👍🏼

3 jaar geleden

ja hoor 😄 7,3 kg bij 12 weken Maak je niet druk en zeker geen voedingen gaan weigeren. Als ze een keer ziek zijn hebben ze wat reserves en zo gauw ze gaan kruipen is het ook zo weer weg.

3 jaar geleden

Mijn zoon is 7,9kg en 66,2 cm. Trots dat hij het zo goed doet! Ajb begin nu niet al over “overgewicht”