Hey lieve mama’s!
Ik ben benieuwd wat het gewicht is van jullie kindje(s).
Ik ben sinds de laatste vaccinatie niet meer op het CB geweest en als mijn zoon op de weegschaal thuis staat kijk ik hier naar. Ik heb alleen geen flauw benul wat voor gewicht nu goed is. Ik vind dat mijn kind er lekker gezond uit ziet, maar gewoon benieuwd of dat ook zo is in vergelijkingen met z’n leeftijdgenootjes. Vandaar de vraag: hoeveel weegt jullie kindje?
Zoontje is 24 mei en weegt 13 kilo. Zal zo rond de 90 cm zitten schat ik. Over 2 weken extra bezoekje aan het cb ivm (niet) praten, zal ie wel weer gewogen en gemeten worden
Mijn zoontje praat ook nog niet... Is echt niet zo erg denk ik hoor.. zijn ...
Op zich maak ik me ook niet zo'n zorgen, maar wil gewoon eens kijken of ze iets voor hem kunnen betekenen, of dat wij hem meer kunnen helpen dan we al doen. We merken dat hij enorm gefrustreerd raakt als wij niet begrijpen wat hij wil en dat is gewoon sneu.
Hopelijk gaat hij snel praten! Wij merken heel erg dat hij gefrustreerd raa ...
Hier inderdaad hetzelfde.. daarom ook zelf gevraagd voor verwijzing voor logopedie. Ik zou het ook gewoon vragen, ik heb het gedaan op advies van de logopediste van mijn dochter (8 jaar) 😊
Mijn dochter is van 04-05-2022. Ze is 81,6 cm en 9,2 kilo. We lopen bij de kinderarts. Haar ontwikkeling is wel heel goed en ze is verder gezond dus dat is het belangrijkste