14 Reacties

3 jaar geleden

Ook eigenlijk de fruitzakjes wil ik niet meer geven.

3 jaar geleden

Hi, het is ook super moeilijk en iedereen is zoekende. Je hoeft je zeker niet schuldig te voelen. Ik maak vaak pannenkoekjes, hier varieer ik mee. Soms fruit, soms groente. Deze vries ik ook in en vind ik handig voor op pad. Deze neem ik dan altijd mee en hij vindt alle pannenkoekjes wel lekker. Denk aan banaan, blauwe bessen, rode bieten, wortel, pompoen etc. Hiernaast geef ik als snacks tussendoor vaak ook stukjes fruit/groente. Op de boterhammen doe ik altijd margarine en dan afwisselend 100% pindakaas/avocado/ei/fruit/appelstroop. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

3 jaar geleden

Das wel slim, die pannenkoekjes. Daar start ik alvast mee.

3 jaar geleden

Mag ik vragen hoe je die pannenkoeken maakt en hoe je ze meeneemt? Vind dit wel een goed idee. Ik geef trouwens tussendoor rijstwafel waar yoghurt op zit, sticks van ellas kitchen, of fruit

3 jaar geleden

Ik maak zelf bananenbrood met frambozen erin. Op brood altijd roomboter of ghee doen, margarine is troep.

3 jaar geleden

Reactie op Mamarie22

Mag ik vragen hoe je die pannenkoeken maakt en hoe je ze meeneemt? Vind dit ...
Bedoel je die rijstewafels waar al yoghurt op zit? Want daar zit ook echt veel suiker in..

3 jaar geleden

Reactie op Mamarie22

Mag ik vragen hoe je die pannenkoeken maakt en hoe je ze meeneemt? Vind dit ...
Ik volg op instagram veel accounts met baby recepten zoals kleinebuikjesvullen, kokenvoorkleintjes. Hier haal ik sowieso veel recepten vandaan. Ik ben eerst begonnen met hele simpele bananenpannenkoekjes: 2 bananen 3 eieren Toen dit goed ging, ben ik gaan variëren met fruitsoorten en groentesoorten door bijvoorbeeld aardbeien toe te voegen of een beetje kaneel of een beetje pindakaas.

3 jaar geleden

Slim dat bananenbrood.

3 jaar geleden

Reactie op MommyNous

Ik volg op instagram veel accounts met baby recepten zoals kleinebuikjesvul ...
Thanks voor de info 🙏

3 jaar geleden

En ik neem ze trouwens gewoon mee in een broodtrommel of zijn borden met deksel.

3 jaar geleden

Reactie op Eendje32

Slim dat bananenbrood.
Bananenbrood van rudger bakt (via Google kom je dan op t recept) heb zelf t zout en rozijnen eruit gelaten.

3 jaar geleden

Wij geven zo nu en dan een volkoren cracotte. Vind die heerlijk om op te bijten. Is ook niet perse super gezond maar volgens onderzoek om het even net brood alleen wij geven het maar af en toe.

3 jaar geleden

Goed bezig mama! Hier ook pannekoekjes en druiven tussendoor. Ook volkoren cracotte of rijstwafel, lijkt me niets mis mee. Op de boterham boter, pindakaas, ei, hutenkase, avocado

3 jaar geleden

Wat ik op brood doe: pindakaas, hutenkase, avocado, ei, Zuivelspread, vega pate, hummus,paprikaspread, banaan,mango,peer aardbei,venkel+peer, aardbei+biet, mango+pompoen als ik fruithapje over heb krijgt ze dat soms gewoon op brood. Ik geef maisvingers en stukje volkoren soepstengel of babyrijstwafeltje als snack of groente of fruit en soms wat kwark of yoghurt. Banaan is makkelijk meenemen en ze is helemaal gek van mandarijn dus dat is ook makkelijk neem de snacks gewoon mee in een klein afsluitbaar bakje. Helaas vind ze (bananen)pannenkoekjes helemaal niks anders kon ik die ook geven.