14 Reacties
3 jaar geleden
Hi, het is ook super moeilijk en iedereen is zoekende. Je hoeft je zeker niet schuldig te voelen.
Ik maak vaak pannenkoekjes, hier varieer ik mee. Soms fruit, soms groente. Deze vries ik ook in en vind ik handig voor op pad. Deze neem ik dan altijd mee en hij vindt alle pannenkoekjes wel lekker. Denk aan banaan, blauwe bessen, rode bieten, wortel, pompoen etc.
Hiernaast geef ik als snacks tussendoor vaak ook stukjes fruit/groente. Op de boterhammen doe ik altijd margarine en dan afwisselend 100% pindakaas/avocado/ei/fruit/appelstroop.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
3 jaar geleden
Reactie op Mamarie22
Mag ik vragen hoe je die pannenkoeken maakt en hoe je ze meeneemt? Vind dit ...
Ik volg op instagram veel accounts met baby recepten zoals kleinebuikjesvullen, kokenvoorkleintjes. Hier haal ik sowieso veel recepten vandaan.
Ik ben eerst begonnen met hele simpele bananenpannenkoekjes:
2 bananen
3 eieren
Toen dit goed ging, ben ik gaan variëren met fruitsoorten en groentesoorten door bijvoorbeeld aardbeien toe te voegen of een beetje kaneel of een beetje pindakaas.
3 jaar geleden
Wij geven zo nu en dan een volkoren cracotte. Vind die heerlijk om op te bijten. Is ook niet perse super gezond maar volgens onderzoek om het even net brood alleen wij geven het maar af en toe.
3 jaar geleden
Wat ik op brood doe: pindakaas, hutenkase, avocado, ei, Zuivelspread, vega pate, hummus,paprikaspread, banaan,mango,peer aardbei,venkel+peer, aardbei+biet, mango+pompoen als ik fruithapje over heb krijgt ze dat soms gewoon op brood. Ik geef maisvingers en stukje volkoren soepstengel of babyrijstwafeltje als snack of groente of fruit en soms wat kwark of yoghurt. Banaan is makkelijk meenemen en ze is helemaal gek van mandarijn dus dat is ook makkelijk neem de snacks gewoon mee in een klein afsluitbaar bakje. Helaas vind ze (bananen)pannenkoekjes helemaal niks anders kon ik die ook geven.