4 Reacties

één jaar geleden

Ik overdag meestal ook een k it of staart, maar vind het wel leuker om het lang te houden zodat je het s avonds of tijdens werk nog los kunt dragen :)

één jaar geleden

Ik heb de tondeuse erover gehaald omdat ik gek werd van alle babyhaartjes en de haaruitval. Heb het een poos kort gehouden en laat het nu weer aangroeien

één jaar geleden

Ik heb ongeveer even lang haar. Ik heb het wel vaak los. Ik heb mijn zoontje inmiddels zo ver dat hij er niet echt meer aan trekt. Dat kostte veeeeel herhalen 😅. Ik wil er ook nog wel eens een ‘halve’ staart in doen. Dus de bovenkant vast in een staart en de rest los. Dan is het meer uit mijn gezicht, maar toch anders dan een gewone staart.

één jaar geleden

Mijn haar was altijd al redelijk lang (tot BH bandje) maar nu na de zwangerschap nog veel langer. Ik slaap met een satijnen bonnet op en deze draag ik nu ook vaak als ik gewoon thuis ben. Onze zoon vind het ook leuk om aan mn haar te trekken en zo gaat dat helemaal niet 😂. Daarbij is het super beschermend voor je haar. Ik probeer zo min mogelijk mijn haar in een knot te dragen omdat dit ervoor zorgt dat het pluist en sneller afbreekt. Een staart doe ik ook minimaal, enkel met sporten. Wel draag ik vaak een haarknip bijvoorbeeld. Ook makkelijk even snel uit en in doen. Verder draag ik het naar werk meestal los of (deels) in een haarknip.