5 Reacties

één jaar geleden

Hier hebben we de middagfles laten vallen, ook een zeer ondernemende dame. Ze dronk ze al slechter en mist ze niet meer sinds ik ze niet meer aanbied. Maar ook ik twijfel of het genoeg vult! Mijn dochtertje sliep dan nooit door, maar nu nog steeds niet en drinkt een stuk meer als dat ze deed met de kunstvoeding. Echt soms wel 30/50 ml meer per fles wat ze voorheen altijd over liet. Voor nu ga ik gewoon zo door en kijk ik het even aan, wij zien het consultatiebureau pas eind deze maand. Dochtertje is afgelopen weekend 1 geworden☺️

één jaar geleden

Reactie op justmelikealways

Hier hebben we de middagfles laten vallen, ook een zeer ondernemende dame. ...
Geef je nu dan opvolgmelk of koemelk? Ik weet momenteel echt even niet waar ik goed aan doe… James wordt volgende week 1. Ik ga vanavond granen toevoegen aan zijn laatste fles om te kijken hoe hij daarop reageert.

één jaar geleden

Je hoeft niet perse over naar een andere melk. Kv mag ook na het 1ste levensjaar gegeven worden. Zolang hij dat nodig heeft zou ik niet overstappen gezien de extra voedingsstoffen die erin zitten. Dan maakt nutrilon of kruidvat voeding niet zoveel uit. Overal zot meer in dan koemelk

één jaar geleden

Je kan voor de laatste fles gewoon opvolgmelk geven hoor. En dan overdag gewone melk. Dat is prima. Als hij die extra voeding nog even nodig heeft dan is dat zo!