6 Reacties

24 dagen geleden

99 9

24 dagen geleden

Mijn zoontje is heel ziekelijk, alles wat hij kan opsteken steekt hij ook op 😅, elke week is hij al ziek geweest sinds oktober... is het geen bronchitis, is het een kinder ziekte, is het geen rsv dn is het verkouden en nu is hij weer buikgriep... ik denk dat hij al meer koorts heeft gemaakt dit jaar dan niet 🤭 ik geef hem enkel paracetamol als het boven de 38,7 is.. alles er onder laat ik zo en dan ziekt hij ook veel sneller uit dan als ik hem paracetamol geef. Enkel voor het slapen duef ik sneller geven 😆 Ik snap je mama !

23 dagen geleden

Ik geef hem alleen overdag een paracetamol als ik zie dat hij pijn heeft. En voor t slapen gaan zodat hij beter kan slapen. Maar de laatste tijd heeft hij iedere x boven 39 graden koorts. Echt zo frustrerend!!

22 dagen geleden

hier ook! ziekenhuis in en ziekenhuis uit al vanaf haar geboorte 🥺😔

21 dagen geleden

Hier ook vaak koorts en ziek. Alles wordt opgepikt. Luchtweginfecties, keel- en oorontstekingen zijn hier helaas gewoon. We mogen nu eindelijk naar de KNO-arts.

21 dagen geleden

Hier ook! Zoontje heel veel last van z'n oortjes. Om de week wel een loopoor, antibiotica druppels en om de zoveel tijd weer een drankje. Helpt allemaal maar tijdelijk helaas😔 Dochtertje (het is een tweeling) ook regelmatig ziek. Wisselen mekaar af😅