17 Reacties

één jaar geleden

Aanvullend: hij slaapt overdag 1 slaap ook wisselend tussen de 1 en 2 uur

één jaar geleden

Mijn dochtertje van net geen 1,5 heeft sinds één week precies hetzelfde. Ik volg.

één jaar geleden

Reactie op Monamo

Mijn dochtertje van net geen 1,5 heeft sinds één week precies hetzelfde. Ik ...
Fijn dat ik niet de enige ben …. Zucht..

één jaar geleden

Trouwens zijn slaapzak wordt ook iets te klein.zit net in de tussen maat slaapzak tot 80 is bijna te klein (daar slaapt hij nu in) en slaapzak vanaf maat 86 nog te groot.

één jaar geleden

Wij hebben dit ook een aantal weken gehad. Terugkijkend heeft het bij ons te maken gehad met oververmoeid. Ons zoontje had niet voldoende aan een slaapje per dag, maar twee lukte niet. Na een week of zes ging het opeens beter en was hij denk ik pas helemaal gewend aan een slaapje. Misschien heb je wat aan ons verhaal. Jammere is wel dat het dus even uitzitten is haha.

één jaar geleden

Hier ook vorige week een paar nachten vroeg wakker en huilen. Gelukkig was dit na een paar dagen weer over, hoop het voor jullie ook!

één jaar geleden

Hier helaas ook het geval dus ik volg.

één jaar geleden

Hier ook 😫😫😫

één jaar geleden

Hier ook al 4 weken aan de gang. Soms zelfs om 3 of 4 uur klaarwakker voor 2 uur. Maar meestal begint de dag hier om half 6😅

één jaar geleden

Wij hebben hier ook al weken/maanden problemen mee. Soms lijkt het oververmoeidheid doordat hij maar 1 slaapje overdag had die dan niet langer dan 1.5 uur duurde bijvoorbeeld. Soms dachten we ook aan de kou op de kamer en dan leek het weer twee nachten te werken om het wat warmer te houden boven, maar daarna viel hij toch vaak terug naar wakker rond 5.00. Terugkijkend zijn er ook de afgelopen weken 4 tanden en 4 kiezen doorgekomen. We hebben eigenlijk alles geprobeerd. Uiteindelijk ons erbij neergelegd. Sinds 4 nachten slaapt hij nu weer tot na 6.00 gelukkig. Ik denk dat sommige kindjes gewoon moeilijk terug in slaap komen op die tijd en wat er aan ten grondslag ligt is lastig te achterhalen. Als je ritme overdag 'klopt' dan kun je er weinig aan doen ben ik bang. Enige tip die ik heb is zelf om 21.00 naar bed gaan. Dan slaap je in ieder geval zelf genoeg 😉

één jaar geleden

Lees mee..Ik moet er sws elke dag al om half 6 uit voor t werk. Maar die van mij heeft dit dus altijd al. Om 11 uur tegenwoordig en om 3 of 4 uur en dan wordt hij weer wakker rond 6. 😅

één jaar geleden

Reactie op Sofysio

Wij hebben hier ook al weken/maanden problemen mee. Soms lijkt het oververm ...
Haha ik ga inderdaad 21 uur naar bed ;) dank

één jaar geleden

Hier ook gehad, gek werden we er van. En we hadden t idee dat t nooit meer over zou gaan, maar ineens van de een op de andere dag was t weer half 8 zoals altijd. Ik heb nou nog geen idee wat t was, ik hoop een fase die nooit meer terug komt 🤣. Hij kan nu wel lopen dus t zal wel daar iets mee te maken hebben haha

één jaar geleden

Reactie op MJ 1994

Hier ook gehad, gek werden we er van. En we hadden t idee dat t nooit meer ...
Oh hoop het zo! Hij loopt al een tijd dus dat kan het niet zijn. Hij is verder wel vrolijk

één jaar geleden

Helaas de 18 maanden slaap regressie 😔

één jaar geleden

Wij hebben dit een jaar lang gehad… juist nu sinds een maandje is t vaak beter (ook niet elke dag). Erbij neerleggen en zelf vroeg naar bed gaan is de enige echt goede tip vrees ik.. wij nemen ons kindje overigens altijd in bed rond dat uur. Lekker knuffelen, echt nog een momentje van rust. Dit tot minimaal 6.15 - 6.30

één jaar geleden

Reactie op Limonietje

Wij hebben dit een jaar lang gehad… juist nu sinds een maandje is t vaak be ...
In bed nemen bij ons wil hij niet en is hij niet gewend. We gaan het zien. Ik ga iig vroeg naar bed