Hey allemaal!
Het is een tijdje geleden maar hier ben ik weer.. Ons dochtertje is inmiddels alweer een kleine dreumes (geboren op 2 mei 2022).
Nu heb ik een vraag m.b.t. een eventuele nieuwe zwangerschap, ik heb al een dikke week het gevoel dat ik wel weer zwanger kan zijn, ik heb tussendoor zwanger geraakt in maart maar dit is helaas uitgelopen op een miskraam en sindsdien wel wat onzeker maar ik heb nu heel symptomen wat erop lijkt, maar de testen zijn nog negatief en geen idee of ze nog positief kunnen worden na zo'n tijd? Dus HELP!
Ik en mijn vriend hebben 9 juli een gezellig avond gehad en een paar dagen later op woensdag/donderdag kreeg ik koorts, werd wat ziekig en ben inmiddels nog steeds wat snotterig maar er zijn ook deze symptomen bij gekomen:
- Heel erg moe
- Meer eetlust
- Veel plassen
- Vd week misselijk de geur van een pak drinken wat kapot knapte op de grond
- Nu sinds 2/3 dagen minimale bruine afscheiding
- Wat waziger zien
- Grotere borsten en vanochtend ook gezwollen en donkere tepels
- Steekjes onderin mijn buik wat doortrekt naar beneden
- Kin ineens vol puistjes terwijl ik nooit puistjes heb
Ik had bijna al deze dingen met mijn dochtertje ook dus ben zelf zo in de war dat de testen negatief zijn, ik weet niet wanneer mijn menstruatie moet komen omdat ik nog bv geef en het dus wisselt, ook sinds de miskraam 1x ongesteld geweest en dat was rond 20 juni, dus in principe zou ik (bij een normale cyclus) een eisprong moeten hebben rond de tijd van onze gezellige avond en zou ik deze/volgende week ongesteld moeten worden.
Mijn vraag aan jullie is kan het nog positief worden of ben ik gek aan het worden? En hoeveel dagen na de gezellige avond testten jullie positief?
ONZEKERHEID IS KILLING!
Sorry voor mijn lange verhaal & alvast bedankt voor de reacties! 🩷