14 Reacties
8 maanden geleden
Hier ook gehad ook zoon van net 2. Ook veel huilen en gillen bij weg gaan. Duurde bij mij zo een 3 weken nu slaapt hij weer goed.
8 maanden geleden
Bij ons net andersom. Een jaar en negen maanden zeer slecht slapen (5 a 6 keer per nacht wakker) en opeens doorslapen. Weliswaar tussen 4 en 5 uur in de ochtend wakker (6.30 uur zou voor ons echt een droom zijn hihi), maar wel vanaf 19 uur non-stop slapen. Geduld is een schone zaak, bij ons duurde het erg lang en tuurlijk hebben wij ook wel onze frustraties gehad. Maar soms kun je er gewoon niet veel meer aan doen dan leren omgaan met de situatie en hopen op betere tijden :-). Sterkte!
8 maanden geleden
Hier precies hetzelfde! Normaal leggen we hem in bed en hij slaapt en nu zegt hij nee nee op de bank slapen, of dan wil hij lezen of spelen elke keer weer iets anders,, we zijn echt super lang bezig met hem in bed te krijgen!
8 maanden geleden
Reactie op Floortje13
Hier precies hetzelfde! Normaal leggen we hem in bed en hij slaapt en nu ze ...
Die kindjes h茅 馃槄
8 maanden geleden
Hier hetzelfde! Ik blijf nu bij hem zitten tot hij slaapt, duurt gelukkig maar 15 of 20 minuten maar anders lukt het niet
8 maanden geleden
Hier hetzelfde.middagdutjes weigert hij ook. Hij wil nu alleen bij ons in bed slapen niet meer in zijn eigen bedje.
8 maanden geleden
Hier ook al een tijdje. Valt nu op de bank in slaap en dan kunnen we hem meestal in bed leggen als wij gaan slapen, maar soms wordt die gelijk wakker en gaat die mee naar ons bed. Als we hem wel in eigen bed kunnen leggen komt die uiteindelijk in de nacht naar ons en slaapt die verder tussen ons in.
8 maanden geleden
Reactie op silverpeach
Hier hetzelfde! Ik blijf nu bij hem zitten tot hij slaapt, duurt gelukkig m ...
Oh ja en hij komt ook halverwege de nacht bij ons in bed.
8 maanden geleden
Reactie op silverpeach
Oh ja en hij komt ook halverwege de nacht bij ons in bed.
Same!!! Gaat over... hoop ik 馃ぃ
6 maanden geleden
Reactie op RuthvdBruggen
Same!!! Gaat over... hoop ik 馃ぃ
Ja hoor vast wel... Denk maar zo als ze dadelijk 15 zijn willen ze vast niet meer tussen ons in 馃ぃ馃ぃ En dan denken wij aaaah ze waren toen zo klein en kwamen lekker knuffelen in bed nu moeten ze niks meer van ons hebben 馃槤
6 maanden geleden
Wij hebben precies hetzelfde. Ook in bed leggen dan zei ze doei en ze ging zelf slapen. Nu eigenlijk al weken en weken hommeles: alleen maar staan in bed, en helemaal bezweet van het huilen. Tot ongeveer twee weken geleden: ze mag eerst bij ons op schoot naast bed een boekje lezen. Dan leggen we haar op bed en zeggen we: als je gaat liggen lezen we nog een boekje. Dan lezen we heeeeeel langzaam nog een boekje voor. Vaak door het liggen valt ze zelf wel in slaap. Ik vond het eerlijk gezegd wel pittig omdat het eerst zo makkelijk was, maar toen ik op verschillende fora zocht naar een oplossing heb ik zoveel gelezen over hoe het eigenlijk ook gek is dat we verwachten dat een peuter zelfstandig in slaap valt. Juist in deze periode begint hun fantasie meer te werken en hebben ze ook het besef dat wij dan 's nachts niet bij ze zijn. Als ze het nu nodig heeft dat we bij haar zitten tot ze in slaap valt vind ik het prima. Zo kunnen we het iig doen zonder enorm gekrijs en een totaal overstuur kind. Misschien lukt zoiets ook bij jullie!