18 Reacties

één jaar geleden

Net een tijgertje

één jaar geleden

Allergische reactie? Zoontje is ook eens opgestaan met paar bolletjes en werden er al rap veel meer... dokter wist niet goed vanwaar het kwam. Was ofwel van spinnenbeet omdat hij plek had die daarop leek ofwel van in zandbak te spelen dag ervoor op school... dokter heeft me toen siroop meegegeven en dag nadien was alles weg

één jaar geleden

Foto 1 was smorgens foto 2 tegen de middag

één jaar geleden

.

één jaar geleden

Reactie op 1kiekeboe1

.
Ja het lijkt er wel wat opt alleen mijn zoontje reageert vak allergisch dus heb ik dat middel in huis en is het idd snel weg maar deze keer niet 😪

één jaar geleden

Reactie op Taikekevin

Ja het lijkt er wel wat opt alleen mijn zoontje reageert vak allergisch du ...
Oei... best eens naar dokter bellen he dan... veel beterschap voor je kleine man 😘

één jaar geleden

Reactie op 1kiekeboe1

Oei... best eens naar dokter bellen he dan... veel beterschap voor je klein ...
Ja om 9 uur mogen we gaan, dat ouder zijn he zo veel angsten en stress 😅

één jaar geleden

Reactie op Taikekevin

Ja om 9 uur mogen we gaan, dat ouder zijn he zo veel angsten en stress 😅
Ja ik ken dat 🤭 laat iets weten wat de dokter zei he 😉

één jaar geleden

Vraag naar Ahok syndroom bij de arts. Mijn dochter had het zelfde een week geleden maar dan nog veel meer vlekken.

één jaar geleden

Niet toevallig laatst de bmr gehaald?

één jaar geleden

Reactie op maaikeiszwanger

Reactie kan idd tot 2,5 week na de prik zei cb tegen mij. Toen mijn zoontje op bmr reageerde waren de vlekjes echter veel kleiner. Goed dat je naar de dokter gaat, snel beterschap!

één jaar geleden

Reactie op charlottexx.

Vraag naar Ahok syndroom bij de arts. Mijn dochter had het zelfde een week ...
We zijn naar spoed gestuurd, zijn vlekjes werden erger en stond bom vol.. en grote vlekken ook, blijkt een allergische reactie te zijn om noten, en krijgt nu cortisonen en allergie middel 😪 zelfs voedjes dik ocharme

één jaar geleden

Reactie op maaikeiszwanger

Hij heeft vorige week zijn laatste spuitjes gekregen 1 nieuwe spuitje de meningkokken a c w y of zoiets

één jaar geleden

Reactie op Taikekevin

Hij heeft vorige week zijn laatste spuitjes gekregen 1 nieuwe spuitje de me ...
Ah ja dat zou ook kunnen, vermeld het wel even bij de huisarts!. Maar ik lees nu ook dat het evt een noten allergie kan zijn. Succes iig! Bij niet pluis gevoel, altijd de huisarts bellen idd ;)

één jaar geleden

Ondertussen zijn de oude plekjes weg en zijn er nieuwe... hopenlijk werkt de cortisone snel :(

één jaar geleden

Off

één jaar geleden

😚

één jaar geleden

Och de arme schat 😞 Ik duim dat hij snel beter is 😘😘